اولین استارتاپ ملی دانش آموزی کشور برگزار خواهد شد

یزد (پانا) – بازدید از روند برگزاری اولین استارتاپ ملی دانش آموزی با حضور رئیس شورای شهر یزد و رئیس کمیته کودک و نوجوان شورای شهر یزد و نمایندگانی از اداره شهر دوستدار کودک صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۱۲۱۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اولین استارتاپ ملی دانش آموزی کشور برگزار خواهد شد

به دنبال شرایط نامناسبی که در اثر ویروس کرونا در کشور حاکم است بسیاری از مسابقات و جشنواره ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به همین منظور اولین استارتاپ ملی دانش آموزی اسباب بازی با حمایت شهرداری یزد در حال انجام است و اقدامات جهت برگزاری این استارتاپ به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

در همین راستا بازدید از روند برگزاری استارت آپ ملی دانش آموزی اسباب بازی در محل دانشکده فنی و حرفه ای سما با حضور غلامعلی سفید، رئیس شورای شهر یزد، ابوطالبی مسئول اجرایی اداره شهر دوستدار کودک شهرداری یزد، ماندانا احمدی ناظر پروژه های اداره شهر دوستدار کودک شهرداری یزد و همچنین علی محمد عرفانی نسب رئیس کمیته کودک و نوجوان شورای شهر یزد انجام شد.

در طی این بازدید رئیس شورای شهر یزد ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این استارتاپ گفت: امیدواریم هرچه سریع تر برگزاری این مسابقه صورت گیرد و شاهد نظرات و نتایج درخشان از سوی دانش آموزان باشیم.

لازم به ذکر است در این مسابقه 360 دانش آموز در گروه های سه نفره به رقابت خواهند پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار