جلسه سالیانه هیئت دوچرخه سواری استان آذربایجان شرقی برگزار شد؛

هاشم کندی: تحول در مدیریت ورزش، زمان بر است

تبریز(پانا) - جلسه سالیانه هیئت دوچرخه سواری استان آذربایجان شرقی با حضور رئیس و اعضای کمیته های این هیئت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
هاشم کندی: تحول در مدیریت ورزش، زمان بر است

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان به نقل از هیئت دوچرخه سواری، با حضور رسول هاشم کندی رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی، مسئولان کمیته های هیئت استان و روسای هیئت های شهرستان ها، جلسه سالیانه این هیئت برگزار شد.

در این جلسه که در محل سالن کنفرانس ورزشگاه تختی تبریز برگزار شد، اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

هاشم کندی در این جلسه با اشاره به لزوم گستردگی هرچه بیشتر رشته دوچرخه سواری در شهرستان ها، گفت: استان آذربایجان شرقی در مباحث مختلفی از جمله ایجاد مدرسه دوچرخه سواری، برگزاری مسابقات مختلف و کشف و پرورش استعدادها، جزو پیشروهای این رشته ورزشی در کشور است.

او ادامه داد: در بخش شهرستان ها، برگزاری مسابقات هیجانی مختلف موجب کشف استعدادها می شود و در این زمینه معلمان ورزشی نیز می توانند در کشف و پرورش این استعدادها موثر باشند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی عنوان کرد: هم در تبریز و هم در شهرستان ها، برگزاری همایش های دوچرخه سواری خانوادگی باید مدنظر قرار گیرد تا پس از عادی شدن شرایط، این همایش ها برگزار شود.

هاشم کندی در مدت 11 ماه که ریاست هیئت دوچرخه سواری استان را برعهده دارد، تحول در این رشته ورزشی را نیازمند زمان کافی دانست و گفت: تحول در مدیریت ورزشی زمان بر است و همانطور که ساختن یک ورزشکار حرفه ای ۱۰ سال طول می کشد، ایجاد تحول در مدیریت ورزش نیاز به زمان دارد و نمی توان در مدت کمی معجزه کرد.

او افزود: هیئت دوچرخه سواری استان قبل از ریاست من هم در کشور اول بوده و این موفقیت در سایه فعالیت های موثر خانواده هوشیار بوده است و من هم با حضور خود می خواهم شرایط را بهتر از قبل کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار