سازمان امور مالیاتی اعلام کرد؛

اشخاص حقوقی مالیات الکترونیکی خود را تا پایان شهریورماه پرداخت کنند

تهران (پانا) - معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور می‌گوید اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا تا ۳۱ شهریورماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را الکترونیکی به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال و مالیات خود را نیز الکترونیکی پرداخت نمایند.

کد مطلب: ۱۱۲۰۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اشخاص حقوقی مالیات الکترونیکی خود را تا پایان شهریورماه پرداخت کنند

به گزارش سازمان امور مالیاتی کشور، محمد مسیحی اعلام کرد: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری که مطابق قانون تا ۳۱ تیرماه هر سال نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود فرصت داشتند، امسال با توجه به شرایط ویژه کرونا، براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، تا ۳۱ شهریورماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را الکترونیکی به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال و مالیات خود را نیز الکترونیکی پرداخت نمایند.

وی تاکید کرد: مودیان بایستی اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ خود را با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیک مالیاتی به نشانی tax.gov.ir الکترونیکی ارایه کرده و مراجعه غیرضرور به اداره های مالیاتی نداشته باشند.

مسیحی در پایان خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی در صورت ارایه ندادن اظهارنامه مالیاتی در زمان مشخصه شده قانونی، علاوه بر محرومیت از تسهیلات و معافیت مالیاتی، مشمول جرایم قانونی غیرقابل بخشش نیز خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار