معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آذربایجان غربی تاکید کرد:

توانمندسازی معلمان در راستای بهره گیری مناسب از بستر آموزش مجازی

ارومیه (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی عنوان کرد در شرایط کنونی، مهم ترین محورهای کارگاه های توانمندسازی را آموزش های ویژه بهره گیری مناسب از بسترهای آموزش مجازی و به ویژه شبکه شاد، تولید محتوای الکترونیکی و طراحی آموزشی تشکیل می دهند.

کد مطلب: ۱۱۲۰۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی معلمان در راستای بهره گیری مناسب از بستر آموزش مجازی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، «بهزاد باقرزاده» در اولین روز بازگشایی مدارس ضمن بازدید از مدارس پروین اعتصامی، پویای دانش، نسترن و طراوت ناحیه یک ارومیه و بحث و تبادل نظر با همکاران در خصوص بازگشایی مدارس اظهار کرد: رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی دانش آموزان و اعضای مدرسه در بازگشایی مدارس اولویت نخست است.

وی افزود: با تدابیر اندیشه شده و بهره گیری از امکانات نرم افزار شاد، امکان ادامه آموزش در دوران کرونا فراهم شده است و بایسته است با توانمندسازی مستمر مدیران و دبیران و آموزگاران، آموزش اثربخشی را برای دانش آموزان ارائه کنیم.

این مقام مسئول گفت: در راستای توانمندسازی همکاران، اداره فناوری اطلاعات، اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی و گروههای تحقیق و پژوهش و تحلیل محتوای این معاونت برنامه هایی را در قالب کارگاههای آموزشی برنامه ریزی کرده اند که به طور مستمر در طول سال تحصیلی برگزار خواهد شد.

باقرزاده ادامه داد: مهم‌ترین محورهای کارگاه‌های توانمندسازی را آموزش‌های ویژه بهره‌گیری مناسب از بسترهای آموزش مجازی و به ویژه شبکه شاد، تولید محتوای الکترونیکی و طراحی آموزشی تشکیل می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار