احداث واحد مسکونی برای بازنشستگان آذربایجان‌شرقی

تبریز(پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد برای خانواده‌های کارکنان، کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی واحد مسکونی ارزان قیمت ساخته می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۰۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
احداث واحد مسکونی برای بازنشستگان آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی، ابوالقاسم سلطانی افزود: این طرح در قالب امضای تفاهم‌نامه همکاری میان این اداره کل و اداره کل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی استان اجرا می شود.
وی گفت: این تفاهم نامه با هدف کمک به رفع بخشی از مشکل تامین مسکن خانواده‌های بازنشستگان تامین اجتماعی استان امضا شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: در قالب این تفاهم نامه واحدهای مسکونی مناسب ارزان قیمت و مقرون به صرفه به صورت ملکی و استیجاری در شهر‌های هدف استان برای تامین مسکن خانواده‌های کارگری، بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی فاقد مسکن و کارکنان واجد شرایط تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی و سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن ساخته می‌شود.
سلطانی، با بیان اینکه مدت اجرای این تفاهم نامه ۳ سال و قابل تمدید است افزود: به منظور راهبری موضوع این تفاهم نامه و ایجاد زمینه اجرای مفاد توافق شده در آن، کارگروه مشترکی متشکل از نمایندگان ادارات کل راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار