برپایی نماز شوق وصل در مدارس شهرکرد

شهرکرد(پانا) - اولین نماز بازگشایی مدارس با عنوان «نماز شوق وصل» با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نماز شوق وصل در مدارس شهرکرد

اولین نماز بازگشایی مدارس با عنوان «نماز شوق وصل» با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، به امامت نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال‌وبختیاری و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آموزش و پرورش در آموزشگاه دخترانه سپیده شهرکرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام نکونام ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید تحصیلی گفت: اکنون در شرایطی هستیم که همه برنامه ها باید بصورت محدود و مختصر برگزار شود زیرا اولویت با حضور رو در روی دانش آموزان با معلمان است اما چنانچه اگر خدای نخواسته شرایط فوق‌العاده ایجاد و تهدیدی متوجه دانش‌آموزان و کادر مدرسه شد، مطابق آن شرایط تهدید همه باید تصمیم بگیرند.

وی تاکیدکرد: امروز آموزش و پرورش سنگین‌ترین گام را برداشته و پر مسئولیت‌ترین بار را بر دوش گرفته است و همه باید همکاری لازم را داشته باشند، اما آموزش، تربیت و فرهنگ باید در کنار سلامت و بهداشت در مدارس به پیش برود.

وی در پایان تاکید کرد: دانش‌آموزان باید خودشان بیش از دیگران موازین بهداشتی را رعایت کنند، مدیران و معلمان شرایط را فراهم کنند تا آنچه لازم است در مسائل بهداشتی ایجاد شود، خانواده‌ها هم مراقب باشند اما بیش از خانواده‌ها، خود دانش‌آموزان باید مراقب باشند و حتماً فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار