گزارشی از آیین بازگشایی مدرسه حر بن ریاحی منطقه ۴؛

روز اول حضور در مدرسه چطور گذشت؟

تهران (پانا) - اولین سوالی که برای هر پدر و مادری در شرایط کرونا ایجاد می‌شود و سبب نگرانی آنها شده این است که مدارس به صورت حضوری ادامه پیدا می کند یا مجازی می شود؟ این نگرانی و مردد ماندن بین رفتن و نرفتن به مدرسه، این روزها بزرگترین دلمشغولی و درگیری ذهنی خانواده‌ها شده‌است.

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
روز اول حضور در مدرسه چطور گذشت؟

از حضور در مدرسه ای در منطقه 4 تهران روایت می کنیم. دانش آموزان کم کم وارد حیاط مدرسه می‌شدند. در بدو ورود به مدرسه به تک تک دانش آموزان ماسک و دستکش داده شد. کلاسها با فاصلهگذاری معین برگزار و تعداد دانش آموزان به دو گروه تقسیم شد و زمانهای کلاس هم کمتر شده است.

قبل از ورود به کلاس، دانش آموزان تمامی لباس هایشان حتی کفشهای شان ضدعفونی شد و به هر دانش آموز یک عدد بطری آب بصورت رایگان داده می‌شد تا دانش آموزان کمتر از وسایل عمومی استفاده کنند و محیط کاملا بهداشتی و آرام بخش باشد.
از آن سو مدیریت و معاونت پرورشی به همه پدرها و مادرها نوید این را داده‌اند که در طول سال بهترین و کاملترین آموزش را با رعایت پروتکل های بهداشتی پشت سر بگذارند.
ایجاد این اطمینان برای پدر و مادرها دانش آموزان را راهی مدرسه کرد و دیدار دوباره همکلاسی ها شوق تازه ای در همه به‌وجود آورد.

مدیر و معاونت پرورشی نیز خطاب به والدین تاکید کردند: هیچ نگرانی برای درسهای بچه ها نیست. در مرحله اول سلامتی دانش‌ آموزان مهم است و اگر کوچکترین مورد سرما خوردگی داشته باشند از حضور دانش آموزان در مدرسه معذوریم. مدیر مدرسه در ادامه خاطرنشان کرد: نگران تدریس شان نباشید، چون هم بصورت آنلاین و هم به صورت حضوری، کامل، دقیق و با بهترین اساتید، تدریس حرفه‌ای انجام می‌شود.

*امیرعرشیا زنده دل، خبرنگار دانش آموز منطقه4

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار