جمالی نژاد:

برای هر لحظه باقیمانده سال پایانی دولت باید برنامه داشت

تهران (پانا) - مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور که به قصد بررسی مسائل و مشکلات حوزه شهری و روستایی و بازدید از طرح ها و پروژه های عمرانی استان به ایلام سفر کرد در بدو ورود با قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
برای هر لحظه باقیمانده سال پایانی دولت باید برنامه داشت

به گزارش وزارت کشور، مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور که عصر امروز پنجشنبه ۱۳ شهریور ماه به قصد بررسی مسائل و مشکلات حوزه شهری و روستایی و بازدید از طرح ها و پروژه های عمرانی استان به ایلام سفر کرده بود در بدو ورود با قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام دیدار و گفتگو کرد.

معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در این دیدار ضمن تقدیر از مجموعه‌ تلاش های و اقدامات مثبت انجام شده در استان در شرایط سخت مالی کشور گفت: به واقع استان ایلام نمونه یک استان موفق در شرایط سخت است.

وی ادامه داد: در شرایط سخت کنونی با وجود تحریم های ظالمانه، بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و اخیراٌ هم کرونا کار و تلاش و سازندگی در استان ایلام با رضایتمندی بالای مردمی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

جمالی نژاد به گزارش استاندار ایلام در نشست توسعه شرق و غرب کشور اشاره کرد و گفت: امروز نیازمند این روحیه بالا برای حل مشکلات کشور هستیم و حقیقتا در این شرایط سخت مسئولان‌ در استان ایلام پای کار هستند و البته مردم قدرشناس این دیار هم شایسته خدمت رسانی بالا هستند.

وی ضمن اعلام رضایت از کار شهرداری و شورای شهر ایلام گفت: شهرداری ایلام یکی از شهرداری هایی بوده که توانسته با همراهی شورای شهر با کار و تلاش و دوندگی بدون کمترین نیاز به مرکز مسائل و مشکلات خود را حل و فصل کند و راه عمران و ابادانی را نیز در پیش بگیرد و با حضور در میان مردم رضایتمندی بالایی نیز کسب نماید.

معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در ادامه از پای کار بودن استاندار و معاون امور عمرانی و حمایت از مجموعه‌ شهرداری های استان تقدیر کرد و گفت: این وحدت و همدلی امروز بین مردم و مسئولان در استان می تواند یک فصل مشترک برای حل کردن مسائل و مشکلات در این شرایط سخت باشد و خوشبختانه همینطور هم بوده است.

وی در ادامه حضور مسئولان در بین مردم را نشانه بارز پاسخگویی آنان دانست و گفت: امروز این مهم در استان ایلام مشهود است و البته بازخورد آن را نیز در مشارکت و همراهی مردم با مسئولان در امور مختلف می بینیم.

جمالی نژاد با اشاره به یک سال پایانی دولت بر تداوم کار و تلاش و برنامه های دولت تاکید کرد و گفت: برای هر لحظه باقیمانده سال پایانی دولت باید برنامه داشت و با انگیزه بالا در جهت رفع مشکلات مردم حرکت کرد و شاهد نتایج کار هم باشیم.

وی با اشاره به این مهم که شرایط سخت کار کردن و دل مردم را شاد کردن ارزشمند است، اظهار داشت: قطعا مردم ما مردمی قدرشناس هستند و پاسخ زحمات و تلاش خادمین خود را با همراهی و مشارکت بیشتر خواهند داد.

همچنین مهدی جمالی نژاد از پروژه های عمرانی استان ایلام بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار