زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس شهرستان دشتستان نواخته شد

دشتستان(پانا)_زنگ بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 1400/1399 در مدارس شهرستان دشتستان نواخته شد .

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس شهرستان دشتستان نواخته شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ، زنگ بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 1400/1399 در مدارس شهرستان دشتستان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی نواخته شد .

فرماندار دشتستان در این آئین گفت : بازگشایی مدارس فصلی است که در آن پویندگان علم و دانش باهم عهد می بندند که برای موفقیت های بزرگ باهم تلاش کنند .

فتح اله نوروزی خاطرنشان کرد : چنانچه ملتی خواستار توسعه همه جانبه باشد باید به آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد اجتماعی که وظیفه تعلیم و تربیت را برعهده دارد توجه و نگاه ویژه داشته باشد .

وی معلمان را چراغ جامعه دانست و گفت : معلمان به عنوان پرچمداران علم و دانش دانایی و توانایی را در جامعه توسعه داده و هدف اصلی تعلیم و تربیت را که مبتنی بر آموختن ، خواستن ، دانستن ، توانستن ، باور کردن و در پایان عمل کردن است را محقق می نمایند .

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان اساسی ترین کار در جامعه را تعلیم و تربیت دانست و خاطرنشان کرد : کسی که این رسالت بزرگ را به دوش می کشد معلم است و معلمی به هر گونه تلاشی که برای هدایت، تکامل و آموزش انسان صورت می گیرد، اطلاق می شود. از همین روست که پیامبران، معلم بشر خوانده می شوند .

فرمانداری دشتستان با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان در زمینه بیماری کرونا گفت : باید به گونه ای برنامه ریزی شود که مدارس آمادگی برگزاری هر نوع شیوه آموزشی را داشته باشند و هر روشی را انتخاب کردیم باید سعی کنیم که هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نماند .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز در این مراسم گفت : معمولاٌ رویکرد آموزش و پرورش به صورت حضوری می باشد ولی باتوجه به شرایط جامعه کنونی ، خود را برای هر شرایط آماده کرده ایم و در این زمینه مشکل خاصی نداریم .

سهراب باقری گفت : هیچ روش آموزشی مانند روش حضوری نیست چرا که در این روش باعث اجتماعی تر شدن دانش آموزان می گردد ولی متاسفانه با توجه به این وضعیت شیوه های آموزش هم تغییر پیدا کرده است .

وی خاطرنشان کرد : سال تحصیلی جدید متفاوت از بقیه سال ها می باشد و باتوجه به شیوع کرونا کلاس ها در مناطق مختلف شهرستان به روش های حضوری ، نیمه حضوری ، تلفیقی و مجازی برگزار می گردد .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان سلامتی دانش آموزان را اولویت اول آموزش و پرورش دانست و افزود : برای رفع دغدغه های اولیا از هیچ کوششی دریغ نمی نماییم و در بحث آموزش هم با مشارکت مسئولین بهداشتی و اولیاء ، بهترین روش را انتخاب می کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار