آئین بازگشایی مدارس

نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس در شهرستان گناوه

گناوه(پانا)_ با نواختن زنگ بازگشایی 133 مدرسه شهرستان گناوه سال تحصیلی جدید را آغاز کردند .

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس در شهرستان گناوه

آیین بازگشایی مدارس با حضور غلامرضا مهرجو فرماندار، عبدالرضا بندری معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش و عیسی خرم‌آبادی دبیر پروژه مهر شهرستان گناوه در آموزشگاه ۱۳ آبان گناوه همزمان با دیگر مدارس برگزار شد .

عبدالرضا بندری معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین گفت: اولویت آموزش و پرورش سلامت دانش‌آموزان است و شیوه‌نامه به صورتی تدوین شده است که با توجه به شرایط و وضعیت شهرستان‌ها تصمیم در مورد برگزاری مدارس گرفته می شود .

وی افزود: در وضعیت زرد دانش آموزان دو روز به صورت حضوری دو روز به صورت مجازی و دو روز استراحت خواهند داشت و کلاس ها بدون تداخل و با برنامه‌ریزی دقیق به صورت ۳۵ دقیقه‌ای برگزار می‌شود.

بندری بیان داشت: سخت ترین پروتکل های بهداشتی برای آموزش و پرورش نوشته شده است و اولیای نگران سلامت دانش‌آموزان نباشند .

اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: سال جدید تحصیلی در شرایطی متفاوت با دیگر سال ها آغاز می شود و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که بهترین تصمیم را که مبنای آن سلامت و تندرستی دانش‌آموزان است را اتخاذ کنیم .

وی افزود: در سال جدید تحصیلی شاهد بازگشایی ۱۳۳ مدرسه با حضور ۲۰ هزار و ۵۰۰ دانش آموز و پیش دبستانی هستیم .

احمدی تصریح کرد: هر ساله آغاز سال تحصیلی همراه با شور نشاط و هیاهو بود اما متاسفانه امسال با وجود ویروس کرونا این فضای شور و نشاط قابل اجرا نیست .

احمدی اظهار کرد : آموزش و پرورش متعلق به همه است و انتظار می‌رود در این شرایط همه دست به دست هم دهیم و با همکاری یکدیگر موفقیت در امر تعلیم و تربیت را رقم بزنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار