با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش و مسئولین استانی و منطقه ای:

زنگ بازگشایی مدارس در منطقه آب پخش نواخته شد

آب پخش (پانا)_رئیس اداره  آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت سخت‌ترین پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری زیرنظر کارشناسان سلامت شبکه بهداشت ، مربیان بهداشت مدارس و مدیران مدارس در مدارس اعمال خواهد شد .

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
زنگ بازگشایی مدارس در منطقه آب پخش نواخته شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش: صبح امروز و در نخستین روز سال تحصیلی همزمان با سراسر کشور زنگ آغاز سال تحصیلی به صورت حضوری و غیر حضوری با حضور بخشدار، امام جمعه، رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش اداره کل استان بوشهر، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش، شهردار، رئیس شورای اسلامی بخش، حسامی مقدم کارشناس انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان ، رئیس مرکز خدمات جامع سلامت آبپخش، کارشناس انجمن اولیاء و مربیان اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش، کارشناس پرورشی اداره آموزش در مدرسه شهید شریفی نواخته شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش در این مراسم با اشاره به تبریک فرا رسیدن بهار تعلیم وتربیت به همه دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا گفت: اساس بازگشایی ‌همه مدارس و حضور همه دانش آموزان در سر کلاس‌های درس است و سخت‌ترین پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری زیرنظر کارشناسان سلامت شبکه بهداشت ، مربیان بهداشت مدارس و مدیران مدارس در مدارس اعمال خواهد شد.

اکرم پاپری اضافه کرد: روزهای آغازین مدرسه از جهات مختلف دارای اهمیت زیادی است. و ایجاد نگرش های مثبت و پویا در دانش آموزان، تقویت انگیزه تلاش و تحصیل، کاهش دغدغه، اضطراب و تردید و زدودن هرگونه آثار بدبینی نسبت به درس و مدرسه و کلاس و معلم، و سرانجام آشنایی با شخصیت و دیدگاه های دانش آموزان می تواند در روزهای اول مدرسه صورت پذیرد.

پاپری بیان داشت: دانش آموزان امروز نسل آینده‌ی مراقبین، دانشمندان و پزشکان جهان ما هستند. هر بحران، فرصتی است برای کمک به دانش آموزان برای یادگیری، تمرین مهربانی و شفقت، و افزایش تاب‌آوری و در نهایت، ساختن جامعه‌ای امن‌تر و دلسوزتر. داشتن اطلاعات درست درباره بیماری کرونا می باشد.

وی تصریح کرد: اینگونه اطلاعات می تواند از ترس و نگرانی‌های دانش‌آموزان واولیاء نسبت به بیماری کم و به آنها کمک می‌کند و آنها را برای مقابله با هرگونه پیامد ثانویه بیماری بر زندگی‌شان آماده می‌سازد.

رئیس اداره آموزش و پرورش عنوان نمود: این راهنمای ها، برای جلب مشارکت مدیران مدارس، معلمان و کارکنان، والدین، مراقبین سلامت، اعضای جامعه، و همینطور خود دانش آموزان، در ارتقای وضعیت سلامت و ایمنی مدارس، مجموعه‌ای از پیام ها و ملاحظات کلیدی را ارائه می‌دهد.

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان نیز در این مراسم با اشاره به تبریک فرا رسیدن بهار تعلیم وتربیت به همه دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا اظهار کرد: با آموزش درست، می‌توان دانش‌آموزان را تشویق کرد تا با دیگران در مورد چگونگی جلوگیری از پخش ویروس‌ها صحبت کنند و مدافعین پیشگیری و کنترل بیماری در خانه، مدرسه و جامعه خود باشند.

بهرام مغدانی اضافه کرد: گسترش و توسعه عدالت آموزشی، پوشش تحصیلی حداکثری و ارتقای کیفیت تحصیلی با تکیه بر توان و ایثار معلمان، مربیان و اولیاء با استفاده از تکنولوژی‌های نوین و با کمک خیران مدرسه ساز و مدرسه یار صورت خواهد گرفت.

مغدانی تصریح کرد: بی تردید همکاران فرهنگی دلسوز در وضعیت موجود کرونایی کشور طلایه‌داران دانایی و اصلی‌ترین محور تحقق سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و مدارس می باشند. مشارکت، همکاری و همراهی پیش از پیش اولیاء می‌توانند در رسیدن به پله های ترقی و پیشرفت در تعلیم و تعلم باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار