مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان درمراسم بازگشایی مدارس:

اولویت اول ما سلامت دانش آموزان خواهد بود/ قدرت انعطاف از خود نشان دهیم

زنجان (پانا) - زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ صبح امروز به صورت نمادین،همزمان با سراسر کشور در مدرسه آزادگان فرهنگیان و شهید بیگلی زنجان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیر کل دفتر پیش دبستانی و دبستان وزارت و سایر مسئولین و مدعوین به صدا درآمد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
اولویت اول ما سلامت دانش آموزان خواهد بود/ قدرت انعطاف از خود نشان دهیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، ابراهیم رفیعی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم ضمن تبریک آغاز بازگشایی مدارس و سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: سال تحصیلی جدید را در شرایط ویژه و خاصی آغاز می کنیم و امسال آموزش و کلاس های حضوری ما قابلیت چرخش و تغییر خواهند داشت.

رفیعی اضافه کرد: امسال روش های آموزش سالیان قبل تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفته و در مدارسی که امکان رعایت پروتکل های سخت گیرانه بهداشتی باشد، کلاس های درس با گروه بندی ها و فاصله گذاری برگزار می شود.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان، اظهار داشت: امروز در یک زیست بوم جدید قرار گرفته ایم و ضرورت دارد به اقتضای شرایط حال حاضر، قدرت انعطاف از خود نشان دهیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: اولویت اول ما سلامت دانش آموزان خواهد بود سعی می کنیم سلامتی دانش آموزان را تضمین کرده و بعد در درجه دوم به تحصیل و آموزش دانش آموزان عزیز استان بپردازیم.

رفیعی تصریح کرد: معلمان عزیز ما شرایط سختی را طی کرده و پیش رو دارند که از زحمات و مجاهدت های این عزیزان نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

وی در پایان ضمن تشکر از امام جمعه معزز و استاندار زنجان به جهت همراهی و کمک به آموزش و پرورش، بیان داشت: امسال انتظار داریم تمامی دستگاه ها و مسئولین بیشتر از گذشته، به دستگاه تعلیم و تربیت استان یاری رسانند تا دو موضوع مهم "سلامت" و "تحصیل" آینده سازان کشور را به بهترین شکل ممکن دنبال کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار