مدیرکل آموزش و پرورش زنجان با صدور پیامی آغاز بهار تعلیم و تربیت را تبریک گفت

زنجان (پانا) - در آستانه بازگشایی مدارس مدیرکل آموزش و پرورش زنجان با صدور پیامی آغاز بهار تعلیم و تربیت و سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان، معلمان و اولیا تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش زنجان با صدور پیامی آغاز بهار تعلیم و تربیت را تبریک گفت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، ابراهیم رفیعی با صدور پیامی بازگشایی مدارس و آغاز بهار تعلیم و تربیت را به دانش آموزان، معلمان و خانواده‌های زنجانی تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بهار تعلیم و تربیت را در حالی جشن می گیریم که تقارن آن با ایام عزاداری آقا عبدالله الحسین (ع)، باور ما را به داشتن روزهای روشن تر و آکنده از شور و نشاط و سلامتی تقویت کرده است. روزهایی که اگر چه با آمدن ویروس کرونا کمی با اضطراب و نگرانی توام گشته است اما با همدلی و هماهنگی دانش آموزان، والدین، مسئولین سازمان ها و نهادهای استان، می توان به سلامت بر سردی این درد و تاریکی جهل فائق آمد.

بنده بر خود وظیفه می دانم ضمن تبریک فصل رویش جوانه های علم و معرفت، به خانواده های عزیز استان این اطمینان خاطر را بدهم که سلامتی فرزندان عزیز ایشان، برای دستگاه تعلیم و تربیت استان اولویت اول است و این مهم با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی و هماهنگی و همراهی همه نهادهای ذی ربط استان محقق خواهد گشت. همچنین وظیفه ذاتی نهاد تعلیم و تربیت را به عنوان اولویت دیگر خود، کما فی السابق به همراهی همکاران پرتلاش، نجیب، ایثار گر و دلسوزمان، انجام خواهیم داد.

در پایان از خداوند رحمان توفیق مردم فهیم و فرهنگ مدار زنجان عزیز، به ویژه فرهنگیان ارزشمند، دانش آموزان تلاشگر و خانواده های محترم آنان را در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمود های حکیمانه مقام معظم رهبری از خداوند روح و رحمت مسالت دارم.

ابراهیم رفیعی

مدیر کل آموزش و پرورش زنجان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار