فرماندار کاشمر:

در دوران کرونا پرورش در مدارس نباید مورد غفلت قرار بگیرد

کاشمر(پانا)-فرماندار کاشمر از پرورش به عنوان یک بال تعلیم و تربیت یاد کرده وگفت: پرورش استعداد های دانش آموزان بسیار مهم است و پرورش نباید به بهانه کرونا مورد غفلت قرار گیرد بلکه باید همراه آموزش در مدارس وجود داشته باشد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
در دوران کرونا پرورش در مدارس نباید مورد غفلت قرار بگیرد

مسلم ساقی فرماندار کاشمر در آیین بازگشایی مدارس گفت: خیلی ها فکر می کردند که باتوجه به ویروس کرونا دوگانگی بین نان وجان خواهد افتاد اما باهمت مردم ومسئولین این اتفاق نیفتاد واکنون نیز بعضی تفکر می کنند که بین آموزش وبهداشت دوگانگی به وجود خواهد آمد وانشاالله به کمک دانش آموزان ودیگر اقشار این اتفاق هم نخواهد افتاد.

ساقی ادامه داد: شما آموزش پرورشی ها امسال به خاطر ویروس کرونا کارتان سخت تر است وباید از دل وجان مایه بگذارید وشما هم اینک در مقابل امتحان بزرگی قرار گرفته اید وما باید در طول این سال تحصیلی سلامت دانش آموزان را در اولویت قرار دهیم یعنی سلامت دانش آموز باید از همه چیزبرایمان مهم تر باشد وباید کاری بکنید تا خانواده ها به شما اعتماد بکنند و این اعتماد با رعایت پروتکل های بهداشتی به دست می آید.

وی افزود: پرورش استعداد های دانش آموزان بسیار مهم است و پرورش نباید به بهانه کرونا مورد غفلت قرار گیرد بلکه باید همراه آموزش در مدارس وجود داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار