آئین بازگشایی شکوهمند مدارس منطقه1 و آغاز سال تحصیلی 1400-1399

تهران(پانا)- با حضور بسیاری از شخصیت های بلندپایه کشوری، استانی و منطقه ای مراسم آغاز سال تحصیلی 1400-1399 آموزش و پرورش منطقه1 (شمیرانات) در دبستان محمد باقر صدر بخش رودبار قصران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آئین بازگشایی شکوهمند مدارس منطقه1 و آغاز سال تحصیلی 1400-1399
روزشنبه 15 شهریورماه 1399 همزمان با سراسر کشور،مراسم آغاز سال تحصیلی 1400-1399 آموزش و پرورش منطقه1 (شمیرانات) با حضور مهدی نامجو معاون وزیر و مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات، بهارلو معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، بیگی لواسانی شهردار لواسان، ریاحی شهردار اوشان فشم، جمع کثیری از خیرین، مسئولین محلی و لشکری و نیز صادق پور مدیر آموزش و پرورش منطقه1 به همراه اعضای شورای معاونین منطقه، در دبستان محمدباقر صدر اوشان در بخش رودبار قصران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد.
سید مهدی ساداتی فرماندار شهرستان شمیرانات در این مراسم ضمن گرامی داشت ایام محرم فرارسیدن با توصیف آغاز سال تحصیلی به نوروز دانایی و بهار دانش و بهار تعلیم و تربیت اظهار کرد: از فعالیت ارزشمند وزارت آموزش و پرورش در راه اندازی به موقع سامانه آموزش مجازی و از مجموعه مدیریت آموزش و پرورش منطقه1(شمیرانات) جهت ایجاد هماهنگی لازم فعالیت آموزشی قریب 65000 دانش آموز شمیرانی در بیش از 400 مدرسه منطقه قدردانی می کنم.
وی افزود: در شرایط کنونی و با توجه به شیوع ویروس کرونا، وظیفه ما در مدارس دوچندان است. از یک طرف حفظ سلامتی دانش آموزان و کادر آموزشی، فرهنگی و از طرفی توجه به آموزش و جلوگیری از افت کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی به عنوان اولویت فعالیت های آموزش و پرورش هستند.
در ادامه مهدی نامجو معاون وزیر و مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورگفت: با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز کشور عزیزمان بویژه شهید کاوه و با توجه به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در گفتگو با جامعه فرهنگی کشور که فرهنگیان را افسران سپاه پیشرفت کشور خواندند از تلاش خستگی ناپذیر و جهادگونه ی جامعه فرهنگی قدردانی می کنم و آغاز سال تحصیلی 1400-1399 را خدمت خانواده بزرگ آموزش وپرورش تبریک عرض می کنم.
نامجو با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط کرونایی موجود، باید بیاموزیم چگونه با وجود ویروس کرونا از خود و دیگران مراقبت کنیم و فعالیت های روزمره خود را به انجام برسانیم گفت: ضمن اولویت دادن به سلامتی دانش آموزان و همکاران و رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی باید با استفاده از فناوری های نوین، تجهیز مدارس، پرورش خلاقیت در همکاران ودانش آموزان، استفاده از ظرفیت اولیا محترم دانش آموزان، نظارت بیشتر خانواده ها بر امر آموزش و بهره مندی از سامانه شاد، توجه ویژه ای به آموزش و جلوگیری از افت کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی داشته باشیم.
در حاشیه این مراسم، برنامه خوب دانش آموزان پیشتاز حامل قرآن مجتمع انقلاب فشم و قاری منتخب دانش آموز حسین ایلیکایی پایه ششم، اجرا شد. مراسم گارد پرچم؛ با اجرای دانش آموزان پیشتاز مجتمع انقلاب فشم پرچم پر افتخارایران اسلامی برافراشته شد ودر ادامه اجرای زیبای گروه سرود "بهشت حسینی"، دلنوشته های دانش آموزان، اجرای برنامه ی جذاب گروه پیرامید مدرسه انقلاب فشم همچنین با نمایش گروه تکواندو "دختران موفق فشم واوشان" نیز همراه بود. همچنین مهمانان از موزه مدرسه عمارت مظفری اوشان، به عنوان اولین موزه مدرسه کشور که توسط آموزش و پرورش منطقه1(شمیرانات) ایجاد شده و در آستانه ی بازگشایی رسمی است بازدید کردند. همچنین از برنامه عمل آموزش و پرورش منطقه1 نیز رسما رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار