پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

دشتی(پانا)_ مدیر آموزش و پرورش دشتی در پیام آغازین خود به مناسبت سال تحصیلی جدید گفت وظیفه معلمان در شرایط فعلی تزریق انرژی مثبت در جامعه است .

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی : به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید پیامی علی حسینی مدیر آموزش وپرورش شهرستان دشتی به شرح ذیل صادر کرد :

بسم الله الرحمن الرحیم

ن والقلم وما یسطرون
سوگند به ارزش قلم و آنچه که می نگارد.

آغاز سال تحصیلی جدید بااهتمام معلمان و دست اندرکاران امرتعلیم وتربیت را به تمامی همکاران سخت کوش تبریک عرض می نمایم.

دراین شرایطی که اظهار نظرهای گوناگون ودغدغه های خانواده های محترم و دانش آموزان عزیز باعث شیوع نگرانی هایی بحق هم شده است برمامعلمان است که بیش از پیش براساس رسالت سترگ خود سایه امید را برسرهمگان بگستریم و انرژی مثبت را درجامعه تزریق کنیم.
در این چندماه پرتلاطم آنچه مشهود بود حضورفرهنگیان فرهیخته درصحنه علمی و آموزشی بوده که بحمدالله رضایت خاطر رهبرمعظم انقلاب اسلامی را نیز در پی داشت.
بنابراین استمراراین مهم همچنان موردانتظار همگان است .
این جانب برخود فرض می دانم علیرغم وجود کمی ها و کاستی های موجود در مدارس ومراکز آموزشی ،از همکاری دغدغه مندانه همه عوامل آموزشی،پرورشی،اداری وخدماتی تقدیروتشکرفراوان به عمل آورم.
بدیهی است دستگاه آموزش وپرورش درادامه این مسیربه یاری تمامی مسئولان نهادها و دستگاههای دولتی وغیر دولتی وهمکاری خانواده های ارجمندنیازمنداست.
از درگاه حضرت پروردگار رجامندم به زودی شاهدرفع این بلای عظیم و ویروس منحوس باشیم. والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

علی حسینی مدیر آموزش وپرورش شهرستان دشتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار