روایت بازگشایی مدارس از نگاه دانش آموزی

تهران (پانا) - مراسم بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در دبیرستان امام حسن عسگری(ع) منطقه ۱۵ تهران با رعایت اصول بهداشتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
روایت بازگشایی مدارس از نگاه دانش آموزی

وارد مدرسه که شدم دیدم دانش آموزان با به همراه داشتن ماسک و مواد بهداشتی به مدرسه آمدند. در بیرون از مدرسه تجمع اولیا دیده می شد که پس از بسته شدن درهای مدرسه، آنها نیز متفرق شدند. دبیران و کادر مدرسه نیز مانند دانش آموزان تمامی نکات پروتکل های بهداشتی را رعایت می کردند.

مراسم بازگشایی مدرسه بدون حضور مسئولی از وزارتخانه یا اداره کل و بسیار خودمانی با تلاوت آیات قرآن کریم و سرود ملی آغاز شد.

در هر کلاس به دلیل ظرفیت کم، هر دانش آموز در یک میز نشسته است و پس از اتمام درسی درسی اول، کلاس ها ضد عفونی و برای تایم بعدی آماده شدند.

با دو دانش آموز از پایه هفتم و هشتم در مورد حس شان برای حضور مجدد در مدرسه گپ و گفتی داشتم.

نقوی که دانش آموز پایه هشتم است، از برگزاری کلاس ها به صورت حضوری موافق نبود. اما منصوری دانش آموز پایه هفتم مدرسه امام حسن عسگری(ع) نگاه متفاوت و البته مثبت تری داشت. از او راجع به شبکه شاد و ادامه فعالیت مدرسه در آن فضا سوا کردم. او اپلیکیشن شاد را اپلیکیشنی با طراحی زیبا و به نوعی باکیفیت بیان کرد. در ادامه منصوری، درباره قطع نشدن سرور های شلوغ اپلیکیشن شاد ابراز امیدواری کرد.

*محمد جواد نوائیان، خبرنگار دانش آموز منطقه ۱۵

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار