رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره:

زنگ آغاز سال تحصیلی 1400-1399 در شبانکاره نواخته شد

شبانکاره(پانا) - با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و باحضور مسئولین زنگ بازگشایی مدارس امروز 15شهریور ماه در شبانکاره نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
زنگ آغاز سال تحصیلی 1400-1399 در شبانکاره نواخته شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی وحضور بخشدار، رئیس شورای بخش، رئیس اداره متوسطه اداره کل حسین آبادی به همراه کارشناس آموزش متوسطه بهنام نیا، رئیس و معاون آموزشی آموزش و پرورش منطقه، سایر مسئولان وبا حضور چند تن از والدین و دانش آموزان سال اول ابتدایی زنگ بازگشایی مدارس شبانکاره امروز 15 شهریور ماه نواخته شد.

هوشنگ عباسی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره اظهار کرد : سال تحصیلی پیش رو متاثر از شیوع یک بیماری ویروسی همراه با دغدغه هایی همراه خواهد بود که ما نیز باید به مانند سایر جوامع بشری برنامه هایی را در جهت پیشگیری و حفظ سلامت دانش آموزان، معلمان و سایر جامعه اجرا نماییم.

وی با اشاره به شعار هیچ دانش آموزی نباید از آموزش محروم بماند، افزود: با توجه به اعلام وزارت خانه متبوع کلاس های حضوری بر سایر برنامه ها اولویت دارد ولی حتما باید حضور دانش آموزان با برنامه ریزی مدرسه و با رعایت پروتکل های کامل بهداشتی صورت بپذیرد.

دبیر شورای آموزش و پرورش بیان نمود: کلاسهای غیر حضوری در فضای مجازی و برنامه دانش آموزی شاد برقرار می باشد تا دانش آموزان طی ساعتی که مدارس برایشان مشخص می کنند با معلم و دبیران در ارتباط باشند و طبق برنامه های درسی بخشی ازآموزش را ازاین طریق پیگیری نمایند.

عباسی همجنین اشاره کرد: تمام برنامه ریزی و هماهنگی برای چگونگی حضور دانش آموزان توسط شورای مدرسه تصمیم گیری خواهد شد و به دانش آموزان و والدین اعلام می گردد.

این مقام مسئول تصریح نمود: با وجود ویروس کووید19(کرونا) در جامعه ما وارد یک زیست بوم جدید شده ایم که راهی جز تقابل و تعامل با وضعیت جدید متصور نیست و در این خصوص همگی باید با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی کمک کنیم تا فرهنگ سازی کامل در این خصوص صورت گیرد.

همچنین معاون آموزشی منطقه در بازدید از دبیرستان شهید دشتی اظهارکرد : ورود به هر آموزشگاه بدون استفاده ماسک مطلقا ممنوع می باشد و والدین می توانند در این خصوص دانش آموزان را کاملا توجیه نمایند.

محمد بحرینی فرد خاطر نشان کرد: ضد عفونی فضای ساختمان مدارس به طور مرتب صورت خواهد گرفت تا دانش آموزان طبق برنامه اعلامی ورعایت پروتکل ها بهداشتی بر سر کلاس حضور یابند.

وی همچنین تاکید نمود: با تمیهیدات اندیشیده شده و ارائه اپلیکیشن دانش آموزی شاد معلمان طبق برنامه بصورت آنلاین در کلاس های مجازی بخشی از آموزش را ازاین طریق انجام خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار