رییس اداره آموزش و پرورش منطقه خارک:

امسال بازگشایی مدارس یک رویداد بزرگ فرهنگی است

خارک(پانا)_ زنگ آغاز سال تحصیلی 1400-1399 به صورت نمادین در دبستان دخترانه آزادی با حضور مسئولین ادارات منطقه نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
امسال بازگشایی مدارس یک رویداد بزرگ فرهنگی است

رضا برمک رییس اداره آموزش و پرورش منطقه خارک گفت: مدارس از امروز باز است، اصل ما بر آموزش حضوری است و بر اساس دستورالعمل با رعایت فاصله امکان حضور ‌همه دانش آموزان خواهد بود و همه دانش آموزان باید سر کلاس‌‌های درس حاضر شوند اما اختیار داده شده است که متناسب با شرایط، توسط مدارس اقدام شود.

برمک ادامه داد: دغدغه والدین که به ما منتقل شده است، سلامت دانش ‌آموزان است و این دغدغه ماست؛ با اولیا کاملا مدارا می کنیم و تمام حساسیت را رعایت می کنیم. مدیران در محدوده پروتکل می توانند تصمیم گیری کنند و خانواده را در تصمیم گیری مشارکت داده ایم.

وی گفت: خانواده ها به مدرسه تشریف بیاورند، ما این هفته را در خدمتشان هستیم تا وضعیت را ببینند و نگرانی شان برطرف شود و بچه هایی که بیماری زمینه ای دارند، در خانواده کسی کرونا گرفته یا علائم کرونا دارند، به مدرسه نیایند.

برمک اظهار کرد: امسال نظارت معنای دقیق تری دارد و به تمام سطوح، این نظارت را اعمال کردیم. انجمن اولیا و مربیان، والدین، مدیر و همه باید نظارت کنند تا سالی ایمن را فراهم کنیم.

او همچنین تأکید کرد: موضوع اتصال مدارس به اینترنت از طریق مخابرات پیگیری شده تا مدارس به صورت رایگان به خط تلفن، مودم و حتی اینترنت مجهز و این موضوع توسط مدیران مدارس نیز پیگیری شود.

بخشدار ویژه خارک در آیین بازگشایی مدارس با گرامیداشت ایام سوگواری اباعبدا... الحسین (ع) و تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان، خانواده و اولیای مدرسه گفت: سیاست، رعایت سخت گیرانه دستورالعمل‌های بهداشتی است.

ابراهیمی افزود: تلاش می‌کنیم تا فناوری‌های نوین را برای مدارس به کار بگیریم بنابراین با آموزش‌های حضوری، آموزش از طریق صدا و سیما، فضای مجازی و تولید محتوا، آموزش ترکیبی را امسال تجربه می‌کنیم.

وی ادامه داد: ادارات، نهادها و دستگاههای اجرایی نقش مهمی در مساعدت و مشارکت برای روند کار مدارس دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار