در آیینی با حضور فرماندار و مسئولین :

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس جم نواخته شد

جم(پانا)_ در آیینی با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان جم و ناظران اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، زنگ آغاز سال تحصیلی در دبستان شهدای پتروشیمی جم نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس جم نواخته شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، مدیر آموزش و پرورش جم در این آیین با گرامی داشت ایام محرم و شهادت سید و سالار شهیدان، آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

خلیل نیکخواه با اشاره به آغاز زود هنگام سال تحصیلی، اظهار کرد : با توجه به شرایط ویروس کرونا و تعطیلی مدارس در ماه های پایانی سال تحصیلی گذشته و جهت آشنایی بیشتر معلمان و دانش آموزان، سال تحصیلی جدید از امروز 15 شهریور ماه آغاز شد.

وی افزود: علی رغم تعطیلی مدارس بر اثر شیوع ویروس کرونا، با همت و تلاش معلمان و دانش آموزان و تداوم آموزش از طریق فضای مجازی، شعار آموزش تعطیل شدنی نیست محقق گردید.

مدیر آموزش و پرورش جم با تقدیر از اعتماد خانواده ها به مجموعه آموزش و پرورش، تصریح کرد: هر چند که هیچ چیزی جای آموزش حضوری دانش اموزان در مدارس نمی گیرد اما سلامت معلمان و دانش آموزان برای نظام تعلیم و تربیت مهم و اولویت دار است.

وی با تاکید بر رعایت الزامات بهداشتی در مدارس، خاطرنشان کرد: امسال وارد زیست بوم جدید شدیم و با شناخت از شرایط موجود، رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط معلمان و دانش آموزان لازم و ضروری است.

نیکخواه با بیان اینکه فعالیت 16 هزار دانش آموز در 118 مدرسه شهرستان بصورت رسمی از امروز آغاز می گردد بر همراهی و همکاری همه نهادها، ادارات، شهرک های مسکونی،شوراها،شهرداری ها، دهیاری با مجموعه اموزش و پرورش تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار