قائم مقام معاون وزیر زنگ مدارس تمام تشکیلاتی استان اردبیل را به صدا در آورد

اردبیل (پانا)- قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی درجریان سفر به اردبیل زنگ مدارس تمام تشکیلاتی استان اردبیل را به صدا در آورد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
قائم مقام معاون وزیر زنگ مدارس تمام تشکیلاتی استان اردبیل را به صدا در آورد

اسماعیل بحری زاده، قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی بعد از ظهر امروزدر جریان سفر به اردبیل با حضور در مدرسه تمام تشکیلاتی دخترانه سبلان ناحیه 1 اردبیل،زنگ مدارس تمام تشکیلاتی این استان رابه صدا درآورد.

در این مراسم قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی طی سخنانی با تبریک شروع سال تحصیلی جدید به فرهنگیان ،دانش آموزان و اولیای دانش آموزان بویژه ، دانش آموزان و مربیان پیشتازاظهار کرد:آینده درخشان ایران اسلامی در دستان شما دانش آموزان است که در کنار تحصیل ،مشغول فعالیت در تشکیلات بزرگ دانش آموزی پیشتازان نیز هستید.

بحری زاده با بیان اینکه استقلال وعزت کشور در گرو کسب علم و دانش است،تصریح کرد:دانش آموزان و فرهنگیان کشور در شرایط سخت کرونایی نیز تعلیم و تربیت را در سطح کشور تعطیل نکردند و شاهد انجام فعالیت های آموزشی و پرورشی با ایده ها و ابتکارات جدید بودیم.

او بیان کرد:در سال تحصیلی جدید بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و با همکاری دانش آموزان و مربیان پیشتاز در سراسر کشور شاهد تقویت و توسعه برنامه های تشکیلاتی پیشتازان خواهیم بود.

در این مراسم پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی استان ،اسماعیل ابراهیمی، مدیر آموزش وپرورش ناحیه 1 اردبیل ،دانش آموزان پیشتازوجمعی از مدیران و فرهنگیان و اولیای دانش آموزان نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار