مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

شورای مدارس، مرجع تصمیم گیری برای انتخاب شیوه آموزش است

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت شورای مدارس مرجع تصمیم گیری برای انتخاب شیوه آموزش از بین شیوه های حضوری، مجازی و ترکیبی است.

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
شورای مدارس، مرجع تصمیم گیری برای انتخاب شیوه آموزش است

علیمراد کرمی در آیین نمادین بازگشایی مدارس استان در دبستان دخترانه باهنر بندر بوشهر، اظهار کرد : در حالی که در سالهای گذشته در روز بازگشایی، مدارس پر از شور و نشاط دانش آموزان بود اما امسال به اجبار بازگشایی مدارس به صورت نمادین و با محدودیت برگزار شده است.

او گفت : زنگ بازگشایی مدارس امروز در شهرستان‌ها و مناطق 18 گانه آموزش و پرورش استان بوشهر به صورت نمادین در یک مدرسه نواخته می‌شود.
کرمی، با اشاره به اینکه شهرستان‌ها و متاطق با وضعیت قرمز از طریق فضای مجازی به دانش آموزان آموزش ارائه می‌شود خاطر نشان کرد: امکانات دیگر ی به سامانه شاد در آموزش دانش آموزان افزوده و مشکلات این سامانه در حد بسیاری برطرف شده است.
کرمی افزود: آموزش دانش آموزان و بازگشایی کلاس‌های درس در سال تحصیلی جدید بر اساس شرایط کرونایی مناطق و شهرستان‌ها است.

وی با اشاره به شرایط کرونایی جامعه گفت: در این سال تحصیلی باید ضمن افزایش نظارت‌ها، متناسب با شرایط روز تصمیم گیری کنیم و انعطاف در تصمیم یکی از ویژگی‌های این سال تحصیلی است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اولویت آموزش و پرورش را آموزش حضوری دانست و تاکید کرد: در این سال تحصیلی نیازمند مشارکت و همراهی خانوادها‌، مسئولان محلی و دستگاه های اجرایی هستیم تا بتوانیم سال تحصیلی خوبی داشته باشیم.
کرمی تعداد دانش آموزان استان بوشهر را 245 هزار نفر دانست و بیان کرد: 15 هزار فرهنگی در 2 هزار و 200 مدرسه فعالیت آموزشی می‌کنند.
وی تعداد کلاس‌های درس را 7 هزار 500 کلاس دانست و خاطرنشان کرد: 10 تا 15 درصد مدارس مناطق روستایی و عشایری ممکن است از لحاظ تجهیزات و زیرساخت‌ها، امکان آموزش به صورت مجازی فراهم نباشد که برای این مدارس به شیوه حضوری یا از طریق درس‌نامه راهبران آموزشی، آموزش آنها پیگیری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار