آغاز به‌کار دبیرخانه پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

تهران (پانا) - دبیر پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از آغاز دریافت آثار این دوره از این جشنواره قدیمی و مهم فیلم کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به‌کار دبیرخانه پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به نقل از دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، سید سعید بدیعی دبیر پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در اولین جلسه شهریورماه معاونت فناوری آموزشی که با حضور رؤسا و کارشناسان این معاونت تشکیل شده بود، ‌ اعلام کرد: بر اساس مکاتبات به عمل آمده با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از هفته اول شهریورماه کار دریافت آثار دوره پنجاهم را آغاز کرده است و همه فیلم‌سازان علاقه‌مند به شرکت در دوره پنجاهم می‌توانند آثار خود را برای دبیرخانه ارسال کنند.

معاون و قائم مقام دفتر انتشارات و فناوری آموزشی ضمن اعلام این خبر، درخصوص تأخیر به وجود آمده در فعالیت دبیرخانه دوره پنجاهم گفت: از آنجایی که شیوع ویروس کرونا در سال 99 گسترش بیشتری یافته و در اجرایی نمودن برنامه‌های سال جاری تغییرات عمده‌ای به وجود آورده است، جشنواره بین المللی فیلم رشد نیز از این تغییرات مستثنی نبوده و به ناچار تصمیم‌گیری‌های لازم در خصوص برگزاری پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد با تأخیرات چندماهه همراه بوده است. با این حال دفتر انتشارات و فناوری آموزشی با رهنمودها و حمایت‌های مدیرکل و ابلاغ رئیس سازمان مصمم است که با اتکال به خداوند متعال و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این دوره از جشنواره را به سلامت برگزار کند و فیلم‌های تولید شده از سراسر جهان را برای بهره‌برداری در امر آموزش و پرورش شناسایی و معرفی کند.

موضوعات اعلام شده در این دوره از جشنواره شامل دو بخش اصلی و ویژه می‌باشد. در بخش اصلی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی مبتنی بر اسناد تحولی آموزش و پرورش و نیز فیلم‌های مرتبط با محتواهای کتب درسی و آثار مرتبط با بیانیه گام دوم انقلاب بررسی خواهد شد و در بخش ویژه آثاری که نگاهی به ابعاد تربیتی زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی داشته باشند مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. علاقه‌مندان همچنین برای اطلاع از ریز موضوعات جشنواره می‌توانند به نشانی Festival.roshd.ir مراجعه کنند.

بنابر اعلام دبیرخانه بین‌المللی فیلم رشد، علاقه‌مندان به شرکت در پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد تا 30 /7/ 99 فرصت دارند با مراجعه به سایت Festival.roshd.ir ضمن مطالعه و رعایت ضوابط آئین‌نامه جشنواره فیلم رشد، نسبت به ثبت نام اقدام و یک نسخه از فیلم خود را به همراه کدرهگیری دریافت شده به نشانی تهران- خیابان ایرانشهر شمالی- نبش کوچه آذرفر، ساختمان شماره 4 وزارت آموزش و پرورش(شهید سلیمی) - پلاک 270 - کدپستی 1584747359- سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی- «دبیرخانه فیلم رشد» ارسال کنند.

شماره تلفن‌های 9- 88831161 (داخلی228و263 ) - مستقیم 88301479 آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شرکت کنندگان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار