تحصیل ۴۶ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید در تربت جام

تربت جام(پانا)- مد یر آموزش و پرورش تربت جام در مراسم آغازین سال تحصیلی جدید از حضور ۴۶ هزار دانش آموز در کلاس های درس این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد

محمود آریا منش که در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید که در هنرستان کاردانش محمودیه اسامی برگزار شد، افزود: 15شهریور فصل رویش تعلیم و تربیت به اضطرار شرایط حساس و حضور گزنده کرونا زودتر از همیشه سال تحصیلی را آغاز می کند شروع سال تحصیلی جدید متفاوت از سال های گذشته شروع شد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان تربت جام اظهار کرد: سال تحصیلی جدیدی با حفظ سلامتی همکارانم سال خوب با نتیجه مطلوب و با آینده نا معلوم کرونا ناگزیر بوده و شروع سال تحصیلی جدید متفاوت از سال های گذشته می باشد .
وی اعلام کرد: در سال تحصیلی جدید حدود 46 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف سرکلاس درس حاضر خواهند شد که ازاین تعداد 32هزار دانش آموز مقطع ابتدایی می باشند و لازم است فضای مجازی و خانواده ها به عنوان مکمل در مسیر آموزش قرار بگیرند تا فرآیند یادگیری با توجه به شرایط موجود به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.
آریا منش از کمبود معلم در سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تعداد 250 معلم برای شروع سال تحصیلی با کاهش نیروی انسانی مواجه هستیم اما این کاستی ها با نیروهای حق التدریس و سرباز معلم جبران خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار