نشست قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی با مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل

اردبیل (پانا)-قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی در سفر به اردبیل با مدیر کل آموزش و پرورش استان دیدار و گفت وگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی با مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل

اسماعیل بحری زاده ،قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی با احمد ناصری ،مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل دیدار و گفت وگو کرد.

در ابتدای این نشست مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل با عرض خیر مقدم و ارائه گزارشی از بازگشایی مدارس استان ،اظهار کرد:آموزش و پرورش استان اردبیل سال تحصیلی جدید را با بیش از 250 هزار نفر دانش آموز در 3 هزار 394 مدرسه استان شروع کرد.

احمد ناصری با اشاره به آمادگی کلیه مدارس استان برای رعایت پروتکل های بهداشتی بیان کرد:آمادگی لازم از حیث امکانات و تجهیزات،توجیه همکاران و رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس استان وجود دارد.

او تصریح کرد: مراسم بازگشایی مدارس استان در تمامی نواحی و مناطق۱۹ گانه با رعایت پروتکل های بهداشتی وبا حضور مسئولین استانی و شهرستانی و استقبال پرشور دانش آموزان استان برگزار و سال تحصیلی جدید در استان شروع گردید.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی نیز با قدردانی از زحمات و تلاش های مدیر کل و همکاران فرهنگی در آموزش و پرورش استان در بازگشایی مدارس تصریح کرد:برگزاری باشکوه آیین بازگشایی مدارس در استان با حضور مسئولین استانی ،دانش آموزان و اولیای آنان در استان مطلوب ارزیابی شد که جای تقدیر و قدرانی دارد.

در این نشست پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی و بهبود شهسواری، رییس اداره حراست آموزش و پرورش استان اردبیل نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار