۳۲ بستری جدید و ۵ فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در استان اردبیل

اردبیل (پانا)- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بستری شدن ۳۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
۳۲ بستری جدید و ۵ فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، محمدرضا رضایی بنا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت ابتلاء به بیماری کرونا در استان عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۲ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری و خوشبختانه ۲۴ نفر با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

او در خصوص آمار تفکیکی موارد بستری ناشی از ابتلاء به بیماری کرونا در هر شهرستان اظهار کرد: از تعداد بیماران بستری طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ نفر از اردبیل، ۳ نفر پارس‌آباد، ۴ نفر مشگین‌شهر، ۳ نفر گرمی و ۳ نفر از خلخال گزارش شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۲۰۹ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۴۶ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

رضایی بنا افزود: متأسفانه ۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا فوت شده فوت شدند، بنابراین با توجه به شرایط موجود مردم باید در هنگام حضور در اماکن پر تجمع و پر تردد از ماسک استفاده کنند و فاصله اجتماعی را به جد رعایت کنند تا زنجیره انتقال این بیماری قطع شود.

او تاکید کرد: توصیه می‌شود دانش آموزان هنگام حضور در کلاس‌های درس حتماً به تذکرات مسئولین مدرسه و مراقبان سلامت توجه داشته باشند و حتماً شیوه نامه‌های بهداشتی را به صورت دقیق رعایت کنند تا دچار ابتلاء به بیماری کرونا و انتقال آن به همکلاسان و خانواده نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار