استاندار بوشهر:

دستورالعمل های بهداشتی مدارس با سختگیری اجرا می شود

بوشهر(پانا) - استاندار بوشهر خبر داد دستورالعمل های ابلاغی برای مبارزه با بیماری کرونا با سختگیری در مدارس استان اجرا می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۰۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
دستورالعمل های بهداشتی مدارس با سختگیری اجرا می شود

در آیین نمادین بازگشایی مدارس در دبستان شهید باهنر بوشهر گراوند اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت تحت تاثیر بیماری کرونا، مجبور به تغییر زمان و شیوه بازگشایی و روش آموزش شده است.
گراوند گفت: حفظ سلامتی دانش آموزان برای ما اولویت دارد.
او خاطر نشان کرد: در مدارس، دستورالعمل های بهداشتی با نهایت سختگیری و با نظارت آموزش و پرورش رعایت می شود. آموزش و پرورش به تنهایی متولی تصمیم گیری برای بازگشایی و فعالیت مدارس نیست و در این سال تحصیلی ستاد کرونا و وزارت بهداشت شرکای آموزش و پرورش در تصمیم‌گیری هستند.
استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری امتحانات در خرداد ماه سال جاری عنوان کرد: در آزمون‌ها در حالی که خانواده‌ها اضطراب و نگرانی داشتند، اما آموزش و پرورش با کمترین مشکل این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشت و اطمینان داریم در سال تحصیلی جدید هم آموزش و پرورش با تمام توان خود، برای حفظ سلامتی دانش آموزان اقدام می کند.

وی، با تاکید بر توسعه زیر ساخت‌های اینترنتی در نقاط روستایی و عشایری افزود: در این راستا دستورهای لازم ارائه شده که تمام نقاط عشایری و روستایی از خدمات اینترنتی برخوردار شوند.

استاندار بر تامین تجهیزات و ابزار دانش آموزان تاکید کرد و گفت: تلاش می‌شود با همکاری مخابرات امکان ارتباطی لازم در مناطق دورافتاده و روستایی فراهم شود.

وی بیان کرد: در مورد بازگشایی مدرسه‌ها از تصمیم ستاد ملی کرونا تبعیت می‌شود و آموزش براساس شرایط هر منطقه به صورت مجازی و حضوری با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

گراوند تاکید کرد: در شرایط کرونایی موجود باید سبک آموزش را نیز مانند خیلی چیزهای دیگر تغییر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار