وزیر دادگستری خطاب به دانش‌آموزان: اگر می‌خواهید از وقت خود بهره بگیرید زمانش همین سال‌هاست

تهران (پانا) - وزیر دادگستری در مراسم آغاز سال تحصیلی ازدانش‌آموزان خواست وقت خود را هدر نکنند و از آن در جهت نیازهای کشورمان بهره‌برداری کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۰۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
وزیر دادگستری خطاب به دانش‌آموزان: اگر می‌خواهید از وقت خود بهره بگیرید زمانش همین سال‌هاست

سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری صبح امروز 15 شهریور 99 با حضور در دبیرستان پسرانه شهید مطهری منطقه 6 شهر تهران در در آیین آغاز سال تحصیلی 99-1400 شرکت کرد و زنگ آغاز سال تحصیلی را به صدا درآورد.

آوایی با عرض تبریک به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی به دانش‌آموزان، اولیا و کادر آموزشی مدارس گفت: امید است در این سال تحصیلی، علیرغم مشکلی که همه دنیا با آن مواجه هستند، اولیا و دانش‌آموزان و معلمان مصمم و قاطع و با برنامه‌ریزی امر آموزش و تربیت و تعلیم و پرورش را ادامه دهند.

وی ادامه داد: تجربه سال گذشته به ما اثبات کرد علیرغم مشکلات موجود، عزم نظام و آموزش و پرورش و عزم دانش‌آموزان، خانواده‌ها و معلمان جدی است تا از فرصت‌ها در این شرایط هم استفاده شود تا ما برای ادامه تعلیم و تربیت و با بعضی ابتکارات خلاقانه و مبتکرانه در کنار هم از این مشکال عبور کنیم.

آوایی ادامه داد: البته خانواده‌ها دغدغه‌هایی دارند و حق به جانب آنهاست. آنها می‌خواهند مطمئن شوند محیطی که فرزندان‌شان می‌روند محیط بی خطری است به همین دلیل آپ با همه توان و برنامه‌ریزی به عنوان وظیفه خود در خدمت شما عزیزان است تا محیطی را آماده کند که در آن هم تعلیم باشد، هم تربیت و هم سلامت.

وزیر دادگستری در خاتمه خطاب به دانش‌آموزان گفت: فقط یک استدعا از دانش‌آموزان عزیز دارم و آن اینکه هرچه می‌توانید از اوقات خود استفاده کنید. ما هرچقدرکه وقتمان را تلف کردیم پشیمانیم. بهترین وقت شما همین سال‌هاست. اگر می‌خواهید از وقت خود بهره بگیرید زمانش همین سال‌هاست. هرچه زمان بگذرد دیرتر خواهد شد.

وی ادامه داد: کشورمان امروز آنقدر مشکل وجود دارد که به شدت نیازمند فکر شما، عقل شما، علم شما و تدبیر شماست.

وزیر دادگستری به جانباز سرافراز حاضر در مجلس «محمود ژولیده» ادای احترام و تشکر کرد و گفت: ایران یکپارچه، مقتدر و مستقلِ امروز مدیون فداکاری‌های این عزیزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار