افتتاح 10 پروژه گازرسانی روستایی و شهری و صنعتی در فارس

شیراز (پانا) - مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از افتتاح پروژه‌های گازرسانی به 5 روستا در شهرستان سروستان، 4 طرح گازرسانی در شهرستان نی‌ریز و یک طرح گاز رسانی به محور صنعتی هر موج در هفته دولت خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 10 پروژه گازرسانی روستایی و شهری و صنعتی در فارس

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز فارس، غلامعباس حسینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: 5 روستای خیرآباد، کمال آباد، قنبری، چاه انجیر و علاءالدوله از توابع بخش کوهنجان شهرستان سروستان تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار گرفتند.

او با اشاره به اینکه با افتتاح طرح‌های گازرسانی سروستان، همه روستاهای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند، افزود: برای اجرای این طرح‌ها بیش از 43 کیلومتر لوله‌گذاری فلزی و اتیلن اجرا و 467 خانوار روستایی به مجموعه مشترکین گاز روستایی فارس پیوستند.

او اجرای طرح توسعه شبکه گاز در 22 نقطه سروستان، را از دیگر طرح‌های افتتاح شده در هفته دولت برشمرد و افزود: این طرح نیز با 9و نیم کیلومتر شبکه گذاری اجرا شد که 150 خانوار شهری و روستایی و 8 واحد صنعتی از مزایای آن بهره مند شدند.

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس افتتاح 4 طرح گازرسانی در شهرستان نی‌ریز را نیز شامل گازرسانی به روستاهای علی آباد شور بخش مرکزی و روستاهای دربیدو و معدن بخش پشتکوه شهرستان نی‌ریز دانست که برای اجرای آنها 4 میلیارد و پنجاه میلیون تومان هزینه و ۱۹ کیلومتر لوله‌گذاری انجام شده که با افتتاح این طرح‌ها 100 خانوار روستایی نی‌ریز از نعمت گاز برخوردار شدند.

او گازرسانی به ۶ واحد مرغداری و ۲ گلخانه در جاده روستایی علی‌آباد و معدن، نیز از دیگر طرح‌های گازرسانی شده شهرستان نی‌ریز در هفته دولت است.

حسینی از افتتاح طرح گازرسانی به محور صنعتی هرموج خبر دارد و گفت: برای این طرح ۳۲ کیلومتر شبکه پلی اتیلن اجرا، یک ایستگاه TBS با ظرفیت ۲۰ هزار متر مکعب بر ساعت نصب و ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است که با بهره‌برداری از این طرح ۳۲ واحد صنعتی مستقر در بخش کردیان شهرستان جهرم از مزایای سوخت پاک بهره‌مند می‌شوند که منجر به صرفه‌جویی در مصرف نفت سفید و سوخت‌های میان تقطیر می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار