مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی:

تشکیل کلاس های حضوری در مدارس برای جبران کاهش مشارکت پذیری دانش آموزان در کارکردهای تربیتی و آموزشی

بجنورد (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی در مراسم نمادین باز گشایی مدارس استان در هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه محمودیه بجنورد، بیان کرد نقش آموزش و پرورش ایجاد سازگاری، هویت بخشی، دانش افزایی، مهارت آموزی و تربیت دانش آموزان برای نیل به حیات طیبه است که این امر میسر نمی شود مگر با تعامل معلمان و دانش آموزان البته با رعایت کامل پروتکل بهداشتی.

کد مطلب: ۱۱۲۰۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کلاس های حضوری در مدارس برای جبران کاهش مشارکت پذیری دانش آموزان در کارکردهای تربیتی و آموزشی

عباس سعیدی عنوان کرد: سال تحصیلی جدید در استان با 180 هزار دانش آموز، 2400 مدرسه، 7500 کلاس درس و 14 هزار نیروی آموزشی و اداری هدایت تعلیم و تربیت را بر عهده داریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی افزود: با به وجود آمدن ویروس کرونا، مشارکت پذیری دانش آموزان به حداقل رسیده است و دانش آموزان از کارکردهای تربیتی و آموزشی عقب مانده اند که الزام بر این است دانش آموزان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در کلاس درس حضور پیدا کنند و هر برنامه متناسب با محیط و فضای مدرسه باید اجرا شود.

سعیدی ادامه داد: در آموزش و پرورش در نظر گرفتن سه اصل در اولویت است. اول حافظ سلامت دانش آموزان باشیم، دوم استمرار آموزش حضوری در مدارس و سوم سلامت کارکنان و معلمین است.

در پایان زنگ آغاز سال تحصیلی جدید توسط نماینده ولی فقیه استان خراسان شمالی، مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولین نواخته شد.

تنظیم و عکاس خبری: منیژه عباسپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار