9 هزار دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش بهزیستی استان اصفهان هستند

اصفهان ( پانا) - کارشناس مسئول معاونت مشارکت‌های بهزیستی استان اصفهان خبر دادآمار فعلی‌دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش بهزیستی استان حدود ۹ هزار نفر خواهد بود که پیش بینی می‌شود این تعداد در سال جدید تحصیلی افزایش داشته باشد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
9 هزار دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش بهزیستی استان اصفهان هستند

به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی اصفهان،جواد سلمانی کارشناس مسئول معاونت مشارکت‌های بهزیستی استان اصفهان اظهار کرد: پویش ایران همدل از عید قربان و غدیر، در کشورمان آغاز شد و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص پویش ایران همدل، افزود: این پویش که امسال جایگزین پویش‌های‌دیگر شده است شامل کمک‌های‌نقدی و غیر نقدی است، کمک‌هایی‌از قبیل نذورات، لوازم‌التحریر و مواد خوراکی اهدایی مردم است. دستگاه‌های زیادی متولی این پویش شده‌اند که می‌توان به اداره بهزیستی، وزارت ارتباطات، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مستضعفان و سازمان بسیج مستضعفین اشاره کرد.

وی در خصوص آغاز سال تحصیلی جدید و آمار دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش این اداره کل، تصریح کرد: آمار دقیقی‌از افراد تحت پوشش نداریم. به این علت که آمار هر ساله مددجویان دانش آموز و دانشجوی بهزیستی استان آخر مهرماه از سوی مراکز شهرستان اعلام می‌شود. اما آمار فعلی‌حدود ۹ هزار نفر خواهد بود که پیش بینی می‌شود این تعداد افزایش داشته باشد.

سلمانی آماری در خصوص کمک‌های دو هفته اول پویش ایران همدل اظهار کرد: در دو هفته ابتدایی این پویش که تا ۵ شهریور ماه بوده حدود ۱ میلیارد و هشتصد و نود میلیون ریال مبالغ غیر نقدی دولتی و حدود ۲ میلیارد و سیصد و هفتاد میلیون ریال کمک‌های غیرنقدی مؤسسات و سمن‌ها جمع آوری شده است.

وی در خصوص برنامه‌های آتی این سازمان تصریح کرد: سال تحصیلی جدید از امروز آغاز شده است و دانش آموزان و دانشجویان زیادی مشکل تأمین اقلام مورد نیاز دارند امیدوارم بتوانیم با جمع آوری نذورات و کمک‌های مردم، تحصیل و زندگی‌این افراد را تسهیل کنیم، قطعاً این پویش می‌تواند سهم به سزایی‌در تحصیل دانش آموزان و دانشجویان داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار