تصمیم وزارت بهداشت درباره برگزاری آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش‌کارورزی

تهران (پانا) - معاونت آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد که اکنون امکان تغییر در زمان برگزاری آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی به دلیل فرایند سخت و پیچیده این آزمون ها وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تصمیم وزارت بهداشت درباره برگزاری آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش‌کارورزی

معاونت آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد؛ متاسفانه در روزهای اخیر شایعات و نقل ‌قول‌های بی‌اساس زیادی در خصوص لغو یا تعویق آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش‌کارورزی در فضای مجازی و بین دانشجویان پخش شده‌است که موجب تشویش اذهان دانشجویان عزیز شده‌است.

درخواست‌هایی هم از طرف برخی از دانشجویان و تشکل‌های صنفی دانشجویی پیرامون این آزمون‌ها به معاونت آموزشی رسیده‌است که خواستار به تعویق افتادن این آزمون‌ها شده‌اند.

در این اطلاعیه آمده است؛ تمامی درخواست‌ها و نکته‌ نظرات دانشجویان در خصوص آزمون های فوق به دقت بررسی شده است اما با توجه به اینکه هیچ تصمیم جدیدی در خصوص آزمون‌های مذکور گرفته نشده و در حال حاضر امکان تغییر در زمان برگزاری این آزمون‌ها با توجه به فرایند سخت و پیچیده آن وجود ندارد، کلیه آزمون‌ها در زمان اعلام شده قبلی برگزار خواهند شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است از دانشجویان می‌خواهیم به شایعات بی‌اساس پخش شده در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار را از طریق کانال‌های رسمی و روابط عمومی معاونت دنبال کنند.

البته با توجه به شرایط موجود بواسطه شیوع کرونا، از دست‌اندرکاران برگزاری این آزمون‌ها خواسته شده تا حداکثر تسهیل در این آزمون ها با ملاحظه ضریب دشواری سوالات و ساده تر کردن آن‌ها به عمل آید تا همه دانشجویان بتوانند بدون دغدغه در آزمون شرکت نموده و نتیجه مطلوب را بگیرند.

همچنین برای اطمینان از حفظ سلامتی دانشجویان عزیز، از مراکز برگزاری آزمون خواسته شده‌است تا با رعایت کامل و دقیق و سخت‌گیرانه پروتکل‌های بهداشتی، شرایط برگزاری این آزمونها را به صورت کاملا ایمن فراهم نمایند تا با رعایت همزمان پروتکل های خود مراقبتی توسط دانشجویان عزیز، شاهد برگزاری موفق و ایمن این آزمون ها باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار