تبریک مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس پیامی صادر و سال جدید تحصیلی را به جامعه فرهنگی و دانش آموزان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۲۰۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تبریک مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

متن پیام «ابراهیم محمدی» بدین شرح است:

اولین روز درس، نخستین روز مهرورزی و شروع فصلی نو در آموختن علم و دانش است. سپاس معبودی که قلم را آفرید و جهان را از تیرگی و جهل نجات داد و گوهر تفکر را در انسان به ودیعه نهاد تا بشریت در پرتو خورشید تعلیم و تربیت الهی، به بالندگی و شکوفایی دست یابد.

امسال بازگشایی مدارس مقارن با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و حماسه حسینی، تداعی گر این پیام است که شهداء از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند.

بدون تردید معلمان و مربیان دلسوز که در تعبیر فرمایشات مقام معظم رهبری، افسران سپاه پیشرفت کشور هستند، اصلی‌ترین محور تحقق عینی سیاست‌ها و برنامه‌های تحول آموزش و پرورش در مدرسه هستند در کنار همراهی و مشارکت اولیای شریف دانش آموزان می‌توانند تسهیل گر دست یابی به این افق‌های روشن باشند.

هرچند ویروس منحوس کرونا مشکلات عدیده ای در نظام تعلیم و تربیت ایجاد کرد و گاهاً منجر به تعطیلی آموزش حضوری مدارس شد، اما به همت فرهنگیان غیور، معلمان آگاه و دلسوز و با مشارکت صدا و سیمای جمهوری اسلامی و اولیای محترم دانش آموزان جریان یادگیری در خانه ها با روش‌های مختلف استمرار و انجام گرفت.

این بار نیز معلمان خوش درخشیدند و نشان دادند که به مانند همیشه و در همه عرصه‌ها در خط مقدم بوده اند و اکنون نیز با بازگشایی مدارس، در خط مقدم ارائه آموزش‌های درسی و پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در بستر فضای مجازی ایفای نقش خواهند کرد.

اینجانب ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به معلمین پرتلاش و دانش آموزان خلاق و آینده ساز کشور، به‌ویژه به همکاران عزیز در سطح استان آذربایجان غربی فرصت را مغتنم شمرده مراتب سپاس خود را از تمامی فرهنگیان شریف استان که با همت و تلاش خود در راستای تربیت نیروی انسانی عالم، خلاق فکور، مومن و پایبند به ارزش های دینی و اخلاقی گام های موثری برداشته و بر می دارند، اعلام داشته و موفقیت روز افزون آینده سازان جامعه اسلامی را از خداوند منان خواستارم.

امید است همه دست‌اندرکاران نظام تعلیم و تربیت با الهام از رهنمودهای مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت حرکت علمی با تکیه بر وحدت ملی برای ایستادگی در مقابل تجاوز استکبار جهانی، با اکسیر دانایی و توانایی مرزهای جدید علم و دانش و پژوهش را درنوردیم و با پیوند علم و ایمان، قله های رفیع بهروزی و پیروزی و کامیابی را فتح کنیم و با گام های مصمم و استوار، ایران عزیزمان را سرافراز و سربلند سازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار