بیانیه شبکه قرآن در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبرگرامی اسلام (ص)

تهران (پانا) - شبکه قرآن و معارف سیما در محکومیت اهانت به ساحت مقدس مصحف شریف و پیامبر عظیم الشان اسلام صلی الله علیه و آله و سلم ، بیانیه ای صادرکرد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه شبکه قرآن در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبرگرامی اسلام (ص)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، شبکه قرآن و معارف سیما در بیانیه ای، اهانت مجله فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس قرآن و پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم را محکوم کرد .

متن بیانیه به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

"یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ " سوره مبارکه صف آیه ۸

جسارت جنون آمیز و مشمئزکننده به قرآن کریم و حمایت تلویحی دولت های اروپایی از این ماجرا ، حادثه تلخ بزرگی است که نمی‌توان آن را تنها در حد یک حرکت جاهلانه از سوی چند عنصر بی‌ارزش و مزدور به حساب آورد.

این یک اقدام حساب شده از سوی نهادهایی است که از سالها پیش، سیاست اسلام هراسی و اسلام‌ستیزی را در دستور کار خود قرار داده و با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی و عملیاتی به مبارزه با اسلام و قرآن پرداختند.

اسلام، دین آزادی و معنویت انسان و قرآن، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است. وظیفه همه آزادی خواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که در کنار مسلمانان با سیاست پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های نفرت‌بار مقابله کنند.

شبکه قرآن و معارف سیما با محکومیت این اقدامات جاهلانه و تحریک آمیز ، اعلام می دارد کسانی که از این تندروی‌ها حمایت می‌کنند، مسئول کامل سیاست‌ها و اقدامات کینه‌توزانه علیه اسلام و مسلمانان هستند.

امید است با پیگیری های مجدانه وزارت امور خارجه در اعتراض رسمی به دولت های حامی، شاهد توقف این اقدامات و برخورد با عاملان و مسببان این جسارت به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار