آیین نمادین بازگشایی مدارس استان در دبستان دکتر فانی سنندج برگزار شد

سنندج(پانا)- همزمان با سراسر کشور و با حضور استاندار کردستان، آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در دبستان دکتر فانی ناحیه دو سنندج برگزار و زنگ تربیت نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین نمادین بازگشایی مدارس استان در دبستان دکتر فانی سنندج برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، آیین نمادین بازگشایی مدارس استان و آغاز سال تحصیلی جدید با حضور استاندار کردستان، امام جمعه سنندج و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان، جمعی از مسئولین استان، خانواده معزز شهدا، دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء در دبستان فانی ناحیه دو سنندج برگزار شد.

در این مراسم که با شکوه خاصی برگزار شد؛ با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی و با استقبال مسئولین استانی دانش آموزان در کلاس های درس حاضر شدند و سال تحصیلی جدید رسما آغاز شد.

شایان ذکر در این مراسم پیام وزیر محترم آموزش و پرورش که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، صادر شده بود؛ توسط محمدسعید کنعانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج قرائت شد.

گفتنی است همزمان با این آیین در کلیه مدارس استان مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با حضور دانش آموزان، معلمان، فرهنگیان و کلیه دست اندرکاران پروژه مهر در مدارس استان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار