60 درصد دانش آموزان سیستان و بلوچستان در شبکه شاد ثبت نام شدند

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خبر داد تاکنون 60 درصد دانش آموزان سیستان و بلوچستان در شبکه شاد ثبت نام شده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۲۰۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
60 درصد دانش آموزان سیستان و بلوچستان در شبکه شاد ثبت نام شدند

حمیدرضا رخشانی در حاشیه مراسم محوری آیین بازگشایی مدارس سیستان و بلوچستان، در گفت و گو با پانا اظهار کرد: حدود 800 هزار دانش آموز در سیستان و بلوچستان امسال سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند اما براساس شرایط و اقتضائات هر مدرسه تعدادی از این دانش آموزان امروز در مدارس حاضر شده اند که بعد از تحویل کتاب های درسی آموزش را شروع می کنند.

وی افزود: تلاش ما بر این بوده که در سراسر استان تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت شود و مطمئن هستیم که در کنار اولیا و همکاران ما در مدارس کیفیت کار خیلی بهتر خواهد شد و به طور قطع دانش آموزان ما رضایت مندی و سلامت را در مدارس تجربه خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شبکه شاد امروز به روزرسانی شد و تمام قابلیت های آن ارتقا پیدا کرد، افزود: به دلیل تقلیل تعداد دانش آموزان به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در کلاس، در روزهایی که دانش آموزان در مدارس حضور ندارند برای آموزش از این شبکه استفاده می کنند.

رخشانی تصریح کرد: تاکنون 60 درصد دانش آموزان استان در شبکه شاد ثبت نام شده اند. تعدادی از دانش آموزان نیز مراحل ثبت نام را طی کرده اند که به دلیل به‌روزرسانی شبکه آمار آن ها هنوز در شبکه شاد به ثبت نرسیده است که تا پایان امروز آمار نهایی مشخص خواهد شد.

وی در خصوص محتوای آموزشی تولید شده در شبکه شاد نیز گفت: در این شبکه شاد قسمتی مختص محتوای آموزشی وجود دارد که دانش آموزان و اولیا با ورود به آن می توانند فایل های آموزشی تمامی دروس مقطع مورد نظر خود را از ابتدا تا پایان کتاب مشاهده کنند.

این محتواهای آموزشی توسط بهترین آموزگاران، معلمان و دبیران کشور تهیه و توسط گروه های آموزشی و پژوهشی وزراتخانه آموزش و پرورش انتخاب و در شبکه شاد بارگذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار