پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به مناسبت بازگشایی مدارس

گلستان(پانا)-گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان شروع سال تحصیلی را به دانش آموزان و معلمان و اولیای آنان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۲۰۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به مناسبت بازگشایی مدارس

با شروع بازگشایی مدارس، احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش گلستان با صدور پیامی آغاز بهار تعلیم و تربیت و سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان، معلمان و اولیای آنان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:
فرارسیدن فصل جدیدی از تلاش و کوشش در مسیر سرنوشت ساز تعلیم و تربیت آینده سازان مملکت را به دانش آموزان عزیزاستان گلستان، اولیای محترم و معلمان و فرهنگیان فرهیخته، تبریک و تهنیت عرض می کنم.
آموزش و پرورش به عنوان مهم ترین خاستگاه شناسایی استعدادها و شکوفا نمودن غنچه های امید و بسترسازی رشد و آگاهی، عهده دار مسئولیتی سنگین است که می تواند حرکت به سمت قله های رفیع دانش و معرفت را فراهم کند.
امسال شروع مدارس رنگ و بوی دیگری دارد و باآنچه در گذشته بوده بسیار متفاوت است. همچنین، حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان این سرمایه های ذی قیمت، مهم ترین اولویت نظام تعلیم و تربیت است. با برنامه ریزی دقیق، ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، در پانزدهم شهریورماه به استقبال سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ خواهیم رفت. بر این باوریم آموزش و پرورش، سنگ بنای پیشرفت و توسعه کشور بوده و تعطیل بردار نیست.
ضمن تاکید بر سلامت دانش آموزان عزیز، امیدوارم با همت عالی معلمان گرامی که به فرموده مقام معظم رهبری افسران سپاه پیشرفت کشورند ، ایران اسلامی، بیش از پیش، بر قله‌های امید، دانایی و سربلندی، نائل آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار