بهار تعلیم و تربیت حسینی در سیستان و بلوچستان آغاز شد

زاهدان (پانا) - مراسم محوری آیین آغاز سال تحصیلی ۹۹ - ۱۴۰۰ امروز با حضور معاونان استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل ستاد مدیریت بحران سیستان ,و بلوچستان و سایر مسئولان در مدرسه حیات طیبه زاهدان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بهار تعلیم و تربیت حسینی در سیستان و بلوچستان آغاز شد

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: امروز شور و نشاط حضور دانش آموزان در مدارس رنگ دیگری به فضای شهر داده است.
حمیدرضا رخشانی با بیان اینکه امروز ۸۰۰ هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان بهار تعلیم و تربیت را آغاز می کنند، افزود: زمینه و امکانات لازم برای رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در مدارس استان فراهم شده تا دانش آموزان با خیالی آسوده در فضای آموزشی حاضر شوند.
وی ادامه داد: البته بستر آموزش مجازی و الکترونیک از طریق شبکه شاد نیز در موازات با آموزش حضوری نیز وجود دارد تا وقفه ای در آموزش دانش آموزان ایجاد نشود.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: بهار زندگی را با شروع سال تحصیلی و حضور دانش آموزان در مدارس امروز احساس می کنیم.
مراسم محوری آیین بازگشایی مدارس سیستان و بلوچستان و آغاز تحصیلی ۹۹- ۱۴۰۰ به صورت زنده از طریق شبکه شاد در ۱۴۰۰ مدرسه استان پخش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار