رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان خبر داد:

 افتتاح دانشگاه فرهنگیان شهرستان دشت آزادگان 

اهواز (پانا)- ریییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان از افتتاح دانشگاه فرهنگیان شهرستان دشت آزادگان  خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
 افتتاح دانشگاه فرهنگیان شهرستان دشت آزادگان 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان،حسن جرفی با اعلام این خبر افزود: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان، راه اندازی مرکز مهارت آموزان شهرستان سوسنگرد امروز رسما" انجام خواهد گرفت.
او افزود: این شهرستان دارای استعدادهای علمی بالقوه بالایی است و توسعه آموزش عالی و دستیابی به سطح بالاتری از دانش نیاز امروز جامعه و علی الخصوص فرهنگیان عزیز کشور است.
جرفی در ادامه گفت: با تلاش ها و پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص راه اندازی این مرکز دانشگاه در راستای ارتقای مهارت های مهارت آموزان عزیز و افزایش سطح علمی آنان و همچنین تربیت معلمان جدید جهت این شهرستان در همین مرکز، امیدواریم بتوانیم جایگاه علمی شهرستان را ارتقاء دهیم.
جرفی یادآورشد: توسعه دانشگاه فرهنگیان یکی از نیازهای اصلی در حوزه آموزش و پرورش کشور است که می تواند اکثر مشکلات آموزش و پرورش علی الخصوص کمبود معلم کارآمد را برطرف کند.
در ادامه این برنامه، قاسم ساعدی نماینده مردم شریف دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه تربیت محور و ماموریت گراست که می تواند در راستای توسعه و ارتقای سطح علمی شهرستان گام های خوبی بردارد و افرادی جذب این دانشگاه می شوند که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته شده اند.

ساعدی در ادامه افزود : از سال آینده نیز به پذیرش دانشجو معلم پیوسته با تخصیص کد مستقل اقدام خواهد شد و همچنین با توجه به کمبود معلم در شهرستان های دشت آزادگان، هویزه و حمیدیه و لزوم تامین این نیروها ، این امر باعث خواهد شد تا آموزش و پرورش استان کمبود نیروهای خود را از طریق همین دانشگاه با آزمون های استخدامی برطرف کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار