در مراسم افتتاح مدرسه نوجوانان منطقه ۴؛

حاجی میرزایی: اعتبار ساخت مدارس بیش از ۶ برابر شده است

مدرسه جایگاه شکل‌گیری شخصیت و هویت انسان‌هاست

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش بیان کرد مدرسه یک ساختمان نیست مدرسه جایگاه شکل گیری شخصیت و هویت انسان‌هاست لذا مشارکت در ساختن آینده جامعه در ابن تلاش مبارک است.

کد مطلب: ۱۱۲۰۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
حاجی میرزایی: اعتبار ساخت مدارس بیش از ۶ برابر شده است

محسن حاجی میرزایی صبح امروز در مراسم افتتاح مدرسه نوجوانان منطقه ۴ همزمان با آغاز سال تحصیلی گفت: امروز آغاز سال تحصیلی است که کار بسیار بزرگی در این روز انجام شده است وقتی در جمع خیر مدرسه ساز حاضر می‌شوم احساس غبطه دارم فکر می‌کنم خداوند توفیقات بزرگی به این عزیزان داده است.

وی افزود: مدرسه یک ساختمان نیست مدرسه جایگاه شکل گیری شخصیت و هویت انسان‌هاست لذا مشارکت در ساختن آینده جامعه در این تلاش مبارک است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح مشارکت عمومی برای ساخت مدرسه تنها یک طرح برای تامین اعتبار مدرسه سازی نیست با وجود کمبود منابع و افزایش توجه دولت و بیش از ۶ برابر شدن اعتبارات و افزایش ۳ هزار و ۳۰۰ میلیاردی سهم خیرین، باعث شده تعهدات خیرین هرساله افزایش پیدا کند. اتفاق مهم و اساسی که از این طریق می افتد این است که همه مردم باید در این کار ارزشمند سهیم شوند تا اثر تربیتی آن دیده شود.

حاجی میرزایی افزود: ما به دنبال این هستیم که همه مردم در مدرسه سازی شریک شوند و ۸۰ میلیون خیر داشته باشیم مدرسه سازی اشتیاق همه و جز اموری است که برای همه ارزشمند است.

وی بیان کرد: باز کردن چتر مشارکت در ایران یک امر مبارک است امیدوارم طرح یک متر به تمام مناطق کشور توسعه پیدا کند. طرح آجر به آجر یک کار تربیتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار