نفر اول رشته صحیفه سجادیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان کشور:

مهم ترین علت موفقیت در هر کاری هدف گذاری، برنامه ریزی و عشق و علاقه است

اسلامشهر (پانا) - نفر اول رشته صحیفه سجادیه در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان کشور به تشریح نحوه موفقیت خود در این زمینه پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۲۰۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مهم ترین علت موفقیت در هر کاری هدف گذاری، برنامه ریزی و عشق و علاقه است

محمد جواد خبیری دانش آموز پایه یازدهم دبیرستان امام خمینی (ره ) آموزش و پرورش اسلامشهر و نفر اول رشته صحیفه سجادیه در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز در گفت و گو با پانا در زمینه علاقه خود به کتاب صحیفه سجادیه اظهار کرد:در ابتدا شناختی در مورد کتاب شریف صحیفه سجادیه نداشتم اما هر چه بیشتر کتاب را مطالعه می کردم شیفته مقام والا و سخنان ارزشمند امام سجاد (ع) شدم تا به جایی که توانستم در سال گذشته درمسابقات قرآن ، عترت و نماز منطقه اسلامشهر و استان تهران رتبه اول راکسب کنم ودر مسابقات کل کشور که در زنجان بر گزار شد رتبه چهارم را کسب کردم.

او در ادامه افزود: بعد از این که فهمیدم در کنفرانس و سخنوری استعداد دارم بصورت قانونمند اصول و قوانین مسابقات را مطالعه و سعی در تقویت سخنوری و کسب اطلاعات مستند و جذاب و پیشرفت زبان بدن در کنفرانس را داشتم تا اینکه امسال توفیق کسب رتبه اول در مسابقات کل کشور را پیدا کردم .

او بیان کرد:اما به یقین میتوان گفت ،مهم ترین علت موفقیت عشق و علاقه من به امام سجاد (ع) دعای مکارم الاخلاق به خصوص فرازهای یازدهم تا بیستم دعا بود چرا که مهم ترین علت موفقیت در هرکاری هدف گذاری، برنامه ریزی و عشق و علاقه هست.

خبیری تصریح کرد: انگیزه اصلی بنده برای شرکت در مسابقات اول قدمی در راستای تعجیل در ظهور حضرت مهدی (عج) بود و دوم رفع مهجوریت امام سجاد (ع) بود و این کتاب در جامعه ما غریب واقع شده و سوم ‌کسب اطلاعات از امام سجاد(ع) و مجموعه دعاها و سخنان معصومین(ع) بود.

نفر اول رشته صحیفه سجادیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور تأکید کرد: صحبتم با دوستان عزیز این است که سعی کنیم مقام و جایگاه خود را بشناسیم و خودمان را به کمتر از خودمان نفروشیم و مانند اهل بیت (ع) زندگی کنیم و پیگیر تحقق اهداف آنها که به یقین تحقق اهداف حقیقی ماست قدم برداریم و در این راه مراقبت و محاسبه اعمال و رفتارمان فراموش نشود که شیرینی وصال حق از تمام تلخی های شیرین نما زیبا تر است.

او در پایان خاطر نشان کرد: از پدر و مادر عزیزم که مرا با عشق اهل بیت (ع)تربیت کردند و وجودم را با محبت این خاندان سرشار کردند و همچنین از مسئولین مدرسه و اداره آموزش و پرورش شهرستان و استان کمال تشکر را دارم و آرزوی سلامتی و موفقیت را برای همه اساتید عزیزم و تمام دوستانی که من را در این راه کمک کردنداز خداوند متعال مسئلت دارم.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار