با حضور معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش

زنگ آغاز سال تحصیلی ۹۹- ۱۴۰۰ در منطقه ۶ تهران نواخته شد

تهران (پانا) - معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را در مدرسه شهید مطهری در منطقه ۶ تهران به صدا درآورد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
زنگ آغاز سال تحصیلی ۹۹- ۱۴۰۰ در منطقه ۶ تهران نواخته شد

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش صبحگاه امروز شنبه ۱۵ شهریورماه ۹۹ با حضور در دبیرستان پسرانه شهید مطهری در منطقه ۶ شهر تهران زنگ آغاز سال تحصیلی را به صدا درآورد.

زنگ آغاز سال تحصیلی در این مدرسه باحضور سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری و علیرضا کاظمی معاون وزیر آموزش و پرورش نواخته شد.

جانباز سرافراز محمود ژولیده و معلمان و مدیران دبیرستان متوسطه دوم شهید مطهری در کنار یک پنجم از دانش‌آموزان این مدرسه نیز در مراسم زنگ مهر حضور داشتند.

حاج محمود ژولیده در بخشی از این برنامه به مناسبت ایام دهه دوم مطهر و شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین به مداحی پرداخت. وی در سخنانی صمیمانه با دانش‌آموزان از خاطرات دوران دفاع مقدس و نبرد در جبهه‌های جنگ ۸ ساله تعریف کرد و گفت: ما از شهدا درس‌های بسیار گرفتیم و شما نیز از آنها خواهید آموخت.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: انشالله با استفاده از تجارب خوبی که نیمسال دوم سال تحصیلی گذشته کسب کردیم بتوانیم سال جدید تحصیلی را در فضای دانش و تجربه آغاز کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار