نگاهی به دیدار ایسلند و انگلیس از هفته اول لیگ ملت‌های اروپا

فوتبال انگلیس به لحظه موعود رسید؛ حالا وقت انتقام است

تهران (پانا) - در اولین دیدار از شب پایانی هفته اول لیگ ملت‌های اروپا و در سطح یک این رقابت‌ها که بالاترین سطح رقابت است، تیم ملی انگلیس برای فراموش کردن طعم تلخ حذف از یورو 2016، در دیداری خارج از خانه به مصاف ایسلند خواهد رفت.

کد مطلب: ۱۱۲۰۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
فوتبال انگلیس به لحظه موعود رسید؛ حالا وقت انتقام است

سومین شب از هفته اول لیگ ملت‌های اروپا در سطح یک این رقابت‌ها امشب با برگزاری 4 بازی از دو گروه 2 و 3 در شهرهای ریکیاویک، کپنهاگ، پورتو و سولنا پیگیری خواهد شد تا پرونده دیدارهای هفته اول در این سطح بسته شود.

در اولین بازی امشب از سطح یک و در گروه 2 این رقابت‌ها، انتقام بزرگترین عاملی است که شاگردان گرت ساوتگیت در تیم ملی فوتبال انگلیس را با انگیزه‌ای چند برابر راهی خاک ایسلند کرده که بتوانند برای اولین بار در تاریخ طی دیداری رسمی از سد ایسلند عبور کنند و مهم‌تر اینکه انتقام شکست تلخ در یورو 2016 را از این تیم بگیرند.

البته یکبار تیم ملی فوتبال انگلیس در دیداری دوستانه که 16 سال پیش برگزار شد با برد قاطع 6 بر یک از سد ایسلند گذاشت اما در آخرین دوره جام ملت‌های اروپا، ایسلند که همراه با تیم ملی ولز شگفتی‌سازان بزرگ جام بودند در مرحله یک هشتم نهایی توانست دو بر یک انگلیس را شکست دهد و یکی از تلخ‌ترین شب‌های فوتبال انگلیس را ثبت کنند.

در کنار انگیزه انتقام، باید اشاره کرد که دو تیم وضعیت خوبی در دیدارهای آخر خود داشته‌اند. ایسلند با 2 برد متوالی و 5 بازی بدون باخت وارد زمین خواهد شد و نزدیک به یک سال است به تیمی نباخته است. اما در مقابل تیمی قرار دارد که در سه بازی آخر خود جشنواره گل راه انداخته و کمترین تعداد گلی که در 3 بازی اخیر به ثمر رسانده 4 گل در یک بازی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار