لیگ ملت‌های اروپا؛ هلند طلسم 41 ساله را زنده نگه داشت

تهران (پانا) - در شبی که هلند به سختی توانست لهستان را شکست دهد، ایتالیا مقابل بوسنی متوقف شد و امتیازی تاریخی به این تیم داد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
لیگ ملت‌های اروپا؛ هلند طلسم 41 ساله را زنده نگه داشت

دومین شب از هفته اول لیگ ملت‌های اروپا در بالاترین سطح این رقابت‌ها یعنی سطح یک با برگزاری 2 بازی در شهرهای آمستردام و بوسنی پیگیری شد که هر دو بازی از گروه یک این رقابت‌ها بودند.

در مهم‌ترین بازی امشب فوتبال اروپا تیم ملی هلند نایب قهرمان دوره گذشته رقابت‌ها به مصاف تیم ملی فوتبال لهستان رفت و در دیداری سخت و نفس‌گیر این تیم را با تک گل دقیقه 61 استیو برگواین یک بر صفر شکست داد تا طلسم 41 سال بدون باخت بودن هلند مقابل لهستان حفظ شود.

اما در بازی همزمان لاجوردی‌پوشان ایتالیا روبروی هم تیمی‌های ادین ژکو در تیم ملی بوسنی قرار گرفتند و در شبی کم فروغ تنها توانستند از شکست فرار کرده و با تساوی یک بر زمین را ترک کنند، نتیجه‌ای که باعث شد تا برای اولین بار در تاریخ بوسنی بتواند از ایتالیا امتیاز بگیرد.

در این بازی سرد و بی‌روح ابتدا بوسنی در دقیقه 57 توسط ادین ژکو ستاره تیم آ.اس.رم به گل رسید و ده دقیقه بعد استفانو سنسی با خوش‌شانسی توانست گل تساوی را به ثمر برساند و تیمش را از شکست خانگی نجات دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار