مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان سخنران بین نماز این هفته نماز جمعه با موضوع بازگشایی مدارس بود

بهارستان یک (پانا)-در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید،مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مصلی نماز جمعه بخش گلستان در رابطه با بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی ،سخنرانی کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان سخنران بین نماز این هفته نماز جمعه با موضوع بازگشایی مدارس بود

مصطفی کلانتری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، در سخنرانی بین دو نماز جمعه این هفته بخش گلستان، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، طرح ها و فعالیت های در حال اجرا در حوزه آموزش و پرورش، چگونگی آغاز سال تحصیلی جدید و جریان آموزش پیش رو با وجود ویروس کرونا را تشریح کرد.

در ابتدا کلانتری ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین، گفت:سال تحصیلی پیش رو برای مجموعه آموزش و پرورش از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نیازمند تلاش و همت دوچندان فرهنگیان است . او با اشاره به شرایط خاص و ویژه دوران شیوع ویروس کرونا که به وجود آمده، سال تحصیلی پیش رو را نیازمند یک عزم جدی تر و برنامه ریزی دقیق تر و کار و پیگیری بیشتر دانست.

کلانتری در این سخنرانی به عملکرد منسجم و خوب عوامل آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: متاسفانه از اسفند سال 98 که درگیر شیوع ویروس کرونا شدیم، با عنایت خداوند جریان آموزش و پرورش و تربیت دانش آموزان بدون وقفه در جریان بود و با هوشمندی و تلاش فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، روند رو به رشد آموزش و پرورش فرزندان مردم خوب بهارستان در سال تحصیلی 98-99 بدون تغییر در کیفیت به پایان رسید و با تلاش و همکاری ارگانها و نهادهایی چون فرمانداری، شهرداری ها، بخشداری ها، اداره بهداشت و... موفق شدیم تا امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم، آزمون های کنکور سراسری ، استعداد های درخشان و نمونه دولتی را با رعایت پروتکل های بهداشتی ،به بهترین شکل برگزار کنیم .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان افزود: در 15 شهریور ماه بازگشایی مدارس را پیش رو داریم و با توجه به برنامه ها و سیاست ها، پوشش حداکثری در ارائه خدمات آموزشی و پرورشی به دانش آموزان در اولویت است و برای تحقق این مهم، با تشکیل ساعت ها جلسات تخصصی مصمم هستیم تا فعالیت مدارس تنها در فضای مجازی محدود نباشد و برنامه ریزی لازم برای آموزش حضوری دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم و سعی داریم تا هیچیک از دانش آموزان و همکاران به ویروس کرونا مبتلا نشود . با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته دانش آموزان به دو شکل حضوری و غیر حضوری و با بهره از درسنامه ها و جزوات ، بتوانند سال تحصیلی پیش رو را آغاز و با موفقیت پشت سر بگذارند و اولیا به هیچ عنوان دغدغه و نگرانی بابت تحصیل فرزندان خود نداشته باشند.

کلانتری در پایان با تقدیر از تلاش و همراهی ائمه جمعه و جماعات، مسئولین،اولیا و دانش آموزان، معلمان و فرهنگیان گفت: برای پیشبرد اهداف مورد نظر نیازمند اعتماد والدین ،همراهی، مشارکت و مساعدت بیش از پیش مردم و مسئولین هستیم.

همچنین حجت الاسلام نورپور، امام جمعه بخش گلستان نیز در یکی از خطبه های امروز عملکرد آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان را بسیار عالی توصیف نمود و بر گسترش و توسعه آموزش های قرآنی در سطح شهرستان تاکید کرد.


خبرنگار: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار