سخنگوی وزارت بهداشت

هیچ نقطه سبزی در کشور وجود ندارد

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد که ۹۹ شهرستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

کد مطلب: ۱۱۲۰۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
هیچ نقطه سبزی در کشور وجود ندارد

سیما سادات لاری گفت: طبق آخرین اطلاعات دریافتی از وضعیت بیماری کرونا در استان‌ها، در حال حاضر ۹۹ شهرستان در وضعیت قرمز و ۸۳ شهرستان در وضعیت هشدار بیماری قرار دارند مابقیه شهرستان‌ها نیز در وضعیت زرد یعنی با خطر متوسط و سفید با خطر کم قرار دارند. هیچ نقطه سبز یعنی منطقه عاری از کرونا در کشور وجود ندارد.

وی تاکید کرد: وضعیت اکنون بیماری در کشور نیز بازتاب رفتار ما طی هفته‌های گذشته است. هرگونه تغییر رفتار در برابر ویروس اثر خود را یک تا دو هفته بعد در موارد بستری و ۴ تا ۶ هفته بعد در تعداد موارد مرگ و میر نشان می‌دهد.

لاری اظهار کرد: شهرستان‌ ملکان در آذربایجان شرقی، دهلران در آذربایجان غربی، چادگان و خانسار در استان اصفهان، فیروزکوه در استان تهران، شهرستان‌های اردل و فارسان در استان چهارمحال و بختیاری، نهبندان در استان خراسان جنوبی، سبزوار در استان خراسان رضوی، شهرستان‌های امیدیه و بهبهان در استان خوزستان، شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان، اقلید در استان فارس، سیرجان در استان کرمان، سنقر در استان کرمانشاه، گچساران در استان کهگیلویه و بویر احمد، الیگودرز در استان لرستان، شهرستان‌های تنکابن، جویبار و عباس‌آباد در استان مازندران و شهرستان‌های بستک و رودان در استان هرمزگان طی هفته گذشته به وضعیت قرمز تبدیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار