شهرام رفیعی به ریاست اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان گیلان منصوب شد

رشت ( پانا) - با حکم مدیر کل آموزش و پرورش گیلان، شهرام رفیعی به ریاست اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان منصوب شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
شهرام رفیعی به ریاست اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان گیلان منصوب شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، «رفیعی» پیش از این مسئولیت های مشاور امور جوانان، کارشناس و کارشناس مسئول اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و ریاست هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان را برعهده داشته است.

محمد رحمتی طی حکمی، « شهرام رفیعی » را به سمت رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان منصوب و از زحمات مجید فاریابی در دوران تصدی این مسئولیت تقدیر کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، متن حکم مدیرکل آموزش و پرورش استان بدین شرح است:

«برادر ارجمند جناب آقای شهرام رفیعی

با سلام و احترام

نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت « رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان » منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و تحت توجهات حضرت ولی عصر ( عج ) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های رئیس جمهور محترم، نهایت سعی و تلاش خویش را در جهت تحقق اهداف مورد نظر فراهم سازید.

توفیق شما را در انجام این مسئولیت به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت در راستای سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار