مرور آثار «برد پیت» در شبکه نمایش

شبکه نمایش در جدول پخش هفته آینده و در باکس منتخب ژانر به پخش فیلم‌های جنگی سینما می‌پردازد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مرور آثار «برد پیت» در شبکه نمایش

به گزارش روابط عمومی شبکه، شبکه نمایش در جدول پخش هفته آینده و در باکس منتخب ژانر به پخش فیلم‌های جنگی سینما پرداخته و نیز آثار برد پیت بازیگر را مرور می‌کند. همچنین فیلم «تعقیب سرد» به عنوان فیلم جدید در باکس فیلم‌های جذاب پخش خواهد شد.

فیلم‌های جنگی «نامه‌هایی از یوجیما»، «کانی مانگا»، «آزادیخواه»، «جوخه»، «مهاجر»، «تی -۳۴» و «دشمن پشت دروازه‌ها» از شنبه ۱۵ تا جمعه ۲۱ شهریورماه در ساعت ۱۹ و در باکس منتخب ژانر از شبکه نمایش پخش می‌شوند.

این هفته و در بخش صحنه گران، شبکه نمایش به مرور آثار برد پیت می‌پردازد.

از شنبه ۱۵ تا جمعه ۲۱ شهریور ماه، به ترتیب فیلم‌های «مکزیکی»، «افسانه های خزان»، «شیطان درون»، «قاپ زنی»، «ماشین جنگ»، «بازی پول» و «به سوی ستارگان» با بازی این بازیگر در ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می‌شوند.

فیلم «تعقیب سرد» ( Cold Pursuit ) محصول ۲۰۱۹ در ژانر جنایی و درام، فیلم جدید شبکه نمایش است که برای نخستین بار، پنجشنبه ۲۰ شهریور ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

در خلاصه این فیلم آمده است «نلسون (لیام نیسن) راننده برف روبی است که در شهر نیز شناخته شده است و زندگی آرامی را در کنار همسرش گریس (لورا درن) سپری می‌کند. آنها پسری به نام کایل (مایکل ریچاردسون) دارند که پسر جوان و جسوری به نظر می‌رسد اما زمانی که پلیس خبر می‌دهد که کایل به دلیل زیاده روی در مصرف مواد مخدر از دنیا رفته، تمام معادلات تغییر می‌کند.»

شبکه نمایش همچنین در ساعت ۱۳ جمعه ۲۱ شهریورماه و در روز سینما فیلم «ابر و آفتاب» ساخته محمود کلاری را پخش می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار