در خبر ۲۱ شبکه یک سیما؛

باقرزاده: نحوه حضور در مدارس متناسب با امکانات دسترسی دانش‌آموزان به روش‌های مختلف آموزشی تعیین می‌شود

تهران (پانا) - رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی درباره وضعیت بازگشایی مدارس از روز شنبه ۱۵ شهریورماه توضیحاتی را ارائه کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
باقرزاده: نحوه حضور در مدارس متناسب با امکانات دسترسی دانش‌آموزان به روش‌های مختلف آموزشی تعیین می‌شود

علی باقرزاده رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش شامگاه پنج‌شنبه باحضور در بخش خبری شبکه یک سیما به تشریح شرایط بازگشایی مدارس در آستانه سال جدید تحصیلی پرداخت.

باقرزاده با اشاره به آغاز سال تحصیلی از شنبه ۱۵ شهریورماه گفت: از شنبه همه مدارس باز و کلاس‌ها دایر است. خانواده‌ها از طریق کانال‌های ارتباطی که با مدیران دارند می‌توانند از شرایط حضور در مدارس مطلع شوند.

وی با ذکر این مطلب که حدود ۶۵ درصد ما زیر ۱۰۰ دانش‌آموز و ۳۳ درصد مدارس کمتر از ۵۰ دانش‌آموز دارند افزود: در این مدارس می‌توانیم کلاس‌های حضوری داشته باشیم که با تقسیم دانش‌آموزان در چند شیفت این کار انجام خواهد شد.

رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش درباره آمادگی دانش‌آموزان برای شروع سال تحصیلی جدید گفت: همه دانش‌آموزان ثبت نام کردند و کتاب‌های درسی شان را تحویل گرفتند.

وی در پاسخ به این سوال که دانش‌آموزان و خانواده‌ها چگونه از شرایط حضوری یا غیرحضوری بودن کلاس‌های خود مطلع شوند گفت: خانواده‌ها از طریق کانال‌های ارتباطی که با مسئولان مدرسه دارند می‌توانند از حضور یا عدم حضور در مدرسه در روز شنبه مطلع شوند. در غیر این صورت روز شنبه قبل از حرکت به مدرسه تماس بگیرند تا بدانند باید حضوری به مدرسه بروند یا خیر.

باقرزاده درباره وضعیت کلاس‌ها در سال جدید گفت: مدل‌های مختلف برای بازگشایی در نظر گرفته شده که بستگی به جمعیت مدرسه، میزان دسترسی افراد به روش‌های آموزشی و وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان دارد.

وی با اشاره به رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن شاد که امروز اتفاق افتاد گفت: نسخه جدید شبکه شاد دارای سرویس‌های جدیدی است که نحوه کار با آن به معلمان آموزش داده می‌شود. برنامه محیط جذابی به لحاظ بصری دارد و به زودی در دسترس همه دانش‌آموزان و معلمان قرار می‌گیرد. کنداکتور برنامه‌های درسی تا دوماه آتی مشخص شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار