آیین «بیت هر شهید یک حسینیه» در شهرری برگزار شد

شهرری(پانا) - معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۲۰ اعلام کرد: آیین «بیت هر شهید یک حسینیه» با عنوان مهر آیین مقابل منزل شهید مدافع حرم وحید زمانی‌نیا که همراه و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی بود، به همت اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین «بیت هر شهید یک حسینیه» در شهرری برگزار شد

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام مبین معبودی گفت: در این مراسم پرفیض که مقابل منزل شهید وحید زمانی‌نیا ، در محله استخر با حضور مسئولان شهرداری منطقه ۲۰ و مردم مومن و ولایتمدار این محله برگزار شد، از خانواده این شهید والا مقام قدردانی به عمل آمد.
حمیدگودرزی شهردار منطقه ۲۰ تهران نیز در این مراسم گفت: نهضت عاشورا و جریان شهدا در هم تنیده است، چرا که شهیدان و ایثارگران معظم با در دست داشتن پرچم عاشورا مقابل دشمن ایستادگی و با فداکاری، شجاعت و شهامت از ارزش های ناب اسلامی دفاع کردند.
او خاطرنشان کرد: شهدا راهنما، روشن کننده و ترسیم گر راه ملت ایران اسلامی و خانواده های معزز آنها الگو و اسوه جامعه بشریت هستند که وجود آنها آبرو و حیثیت و گوهر است که خداوند به ما ارزانی داشته و یقینا خدمتگذاری به این ذخائر معنوی از افتخارات و وظیفه ملی و همگانی محسوب می شود.

شهرستان ری دارای ۲ هزار و ۷۴۷ شهید دوران دفاع مقدس، هفت هزار و ۳۰۰ جانباز و ۴۸۶ آزاده است و این شهرستن ۱۵۵ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است.
شهید وحید زمانی نیا از همرزمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از فرزندان شهرری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار